BREAKING NEWS

AWAS!!! Badrolamin akan mengganas di Parlimen Pekan malam ni..


Gua diberitahu, malam ini bertempat di Markas PAS, Kg Mengkasar, Pekan, Pahang, akan muncul penampilan tokoh kaunseling terkemuka Pakatan, Dr Badrul Amin Baharom akan menggempur Parlimen Pekan.

Sebelum ini, tokoh ini amat digilai dalam Pakatan khususnya PKR kerana terkenal dengan skandal `tangkapan khalwat' dan juga kekebalan beliau menahan pukulan maut dari 20 orang lelaki di sebuah hotel..

Oleh kerana itulah, beliau dijemput untuk berkongsi pengalaman dan ilmu beliau serta memberikan sedikit sebanyak petua kepada seluruh pengikut Pakatan di Parlimen Pekan.

Malam ini, beliau akan tampil dengan berbagai isu yang disifatkan amat mantap yang dikatakan mampu mengalahkan Najib di situ.

Turut bersama beliau malam ini adalah Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Us Nasruddin Tantawi yang akan berkongsi bagaimana mahu menjadi pencacai yang baik kepada regim kafir DAP..


p/s: Kepada bini-bini orang yang mempunyai masalah rumahtangga, bolehlah membuat temujanji dengan pakar kaunseling terkemuka ini.. Ingat.., sessi kaunseling hanya akan dimulakan selepas jam 3 pagi saja yee... Hahahaha..

1 ulasan :

  1. bkn je buat bini2 yg ada masalah rumahtangga...disyorkan jugak kat ada sekor 2 budak yg dok kencing mak bapak yg dia kena culik...tapi nak lari ikut jantan lain...rasa2 nye ostat pun blh bagi kaunseling gak kut...hehehehe...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online