BREAKING NEWS

Menangis kononnn...! Anak dara 'Serambi Mekah' ditangkap khalwat..

“Tolong lepaskan kami encik, hanya kali ini sahaja, tolong lah...kami janji lain kali tidak akan buat lagi perkara ini.”

Itulah rayuan yang hampir menitiskan air mata dua wanita selepas ditahan pegawai penguat kuasa dalam Operasi Cegah Maksiat kira-kira jam 2 pagi semalam di Jalan Sri Cemerlang.

Dalam serbuan di sebuah hotel bajet itu, salah seorang daripada dua wanita juga penuntut kolej kejururawatan, ditahan bersama pasangan disyaki melakukan perbuatan sumbang di dalam kereta yang diletakkan di tepi bangunan berkenaan.

Malangnya keseronokan wanita berasal dari Besut berusia 20-an yang asyik berasmara bersama teman lelakinya itu dapat dihidu pegawai penguat kuasa walaupun ketika itu enjin kereta dimatikan.

Ketika pegawai penguat kuasa membuka pintu kenderaan itu didapati baju lelaki berumur 20-an yang bekerja sebagai kontraktor tersebut terbuka serta berada dalam keadaan berpeluh dengan alasannya kepanasan dan kelihatan menggelabah.

Di tempat sama, tiga remaja lelaki juga kenalan penuntut kolej terbabit turut disoal siasat berikutan penemuan beg tangan wanita di dalam bilik tersebut yang difahamkan ditinggalkan oleh rakannya setelah mengetahui kehadiran pihak berkuasa selepas menerima khidmat pesanan ringkas daripada seseorang.

Wanita terbabit yang kedua-duanya memakai baju ketat dan tidak bertudung dengan rambutnya diwarnakan memberi alasan dia baru sahaja sampai di hotel tersebut kerana pintu pagar asrama sudah ditutup, lagipun pengawal keselamatan enggan membenarkan mereka masuk.

Pasangan yang ditahan di dalam kereta tersebut diarahkan hadir ke Mahkamah Syariah untuk tindakan lanjut dan kedua-dua wanita itu dihantar semula ke asrama mereka selepas operasi tamat.


p/s: Aikkk..., kat negeri 'tadahan wahyu' pun ada maksiat jugak yee...? Ingatkan Nabi PAS dah hapuskan semua setan-setan dalam negeri tu... Hahahahahaha....

12 ulasan :

  1. Aikkk..., kat negeri 'tadahan wahyu' pun ada maksiat jugak yee...? Ingatkan Nabi PAS dah hapuskan semua setan-setan dalam negeri tu... Hahahahahaha....

    blogger, xde adab ke haa? maksiat kt mne2 pon ade.. perangai masing2 tu terserah ats masing2 la, klu da byk kli bg nasihat pon, npe nk slhkan pas gak klo da memang manusia tu still nk wt manusia. at least, dorang cuba mencegah ! *^#^

    BalasPadam
  2. 0rg atas knp nk mrh pulak.mmg le mksiat ad kt mn2 tp slalunye ngri serambi mekah p0k nik mgatakn ngri dbwh jgaannye baik2 blaka..

    BalasPadam
  3. media titiwangsa6 April 2012 9:09 PG

    a'ah le...knp tanpa nama (9:22) tiba2 je meroyan plak ek...dah kat negeri serambi mekah pok nik tu pun maksiat dah makin bercambah...bkn tu je...kes tok imam rogol cucu sendiri pun ada...belum lg kes bapak haruan mkn anak..

    BalasPadam
  4. isu yg sama berulang2..kalu kena di serambi mekah, salah individu...kalu kena dinegeri bwh BN, salah kerajaan, tak terap nilai2 Islam..pooorah! dasar pencacai pas lidah bercabang!!

    BalasPadam
  5. X semestinya sebut Kelantan 2, semua orang bertudung. Ramai gak anak kelantan beragama islam bila berada di IPT berubah habis. Kulim, Seberang Perai, Kepala Batas, banyak je anak-anak kelantan belajar di situ free hair and kuar bercouple. BUkan sebab Nik Aziz la diorang pakai tudung or tutup aurat. Semua sebab hidayah dan petunjuk dari ALLAH. Ada gak negeri2 lain yang jadi masalah seperti ni. Semua nak salah kerajaan la, berukjaan la, shah jahan la. Salah ibu bapa la. Umno ka pas ka pkr ka. Kalau jahat or buruk semua ja ada.

    BalasPadam
  6. besut 2 negeri kelantan ke..?

    BalasPadam
  7. korok mun klantan....

    BalasPadam
  8. awek2 kelantan ni senang sgt nak makan...umpan sikit je dah dapat kerang bulu...ilmu takde, otak kosong..senang lah kena main..erm

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum...jangan rakus sangat untuk menuduh nabi Pas di Kelantan, tu dah keterlaluan. Tolong beretika cikit wahai mediapermatangpauh.

    Memang Kelantan diperintah oleh Tok Guru Nik Aziz (Pas) tapi kelate pun ada penyokong UMNO, kemungkinan juga tu anak-anak orang UMNO, mungkin la tapi bukan nak menuduh

    Soal agama ni semua kena jaga selagi mana orang tu beragama dan mengakui ketuhanan yang Esa.

    Tak payah nak menyindir pemerintah kelate yang kita nampak usahanya ke arah perjuangkan Islam.

    Bukan perempuan kelate saja yang mudah diumpan, mana-mana perempuan yang tidak kuat iman akan mudah digoda.

    Jadi kita kena masing-masing jaga etika keislaman walau di mana berada.

    Di Mekah pun ada maksiat, padahal tu tanah haram tempat ISlam mula-mula muncul. Jangan menghina perjuangan Pas sebab Pas membawa perjuangan nabi Muhammad s.a.w.

    Adakah UMNO bawa perjuangan nabi? Ada, tapi banyak yang ditinggalkan. Wallahualam

    BalasPadam
  10. @tanpa nama (07:23)...hahahaha...

    yg kau meroyan pasal apa??sah2 le kau nie antara yg dah konfem masuk sorga yg dijanjikan nabi2 PAS tu ye...

    BalasPadam
  11. bertaubatlah wahai saudara....

    BalasPadam
  12. kelantan ni bodo.....cakap mcm jerman

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online