BREAKING NEWS

Artis ni mahu buat majlis kahwin separuh bogel.. Gila!!!

Merancang menikah tahun depan, aktres Cynthiara Alona dan kekasihnya, Ferdy bercadang mengadakan pesta pernikahan yang unik dengan tema mengenakan lingerie, dimana yang menghadiri acara tersebut hanya diperbolehkan mengenakan pakaian dalam saja.

“Kalau cowok yang datang pakai celana pendek aja. Underware. Kalau cewek pakai lingerie. Kita berpesta deh,” ujar Alona.

Diakui Alona, Idea yang unik itu datang dari sang kekasih. Menurutnya, pernikahan yang hanya sekali seumur hidup, oleh kerana itu ia ingin membuat acara yang berkesan dan tak kan terlupakan.

“Setuju aja, nggak masalah. Kalau aku sih sebenarnya pengen yang konsepnya meriah, karena menikah buat aku seumur hidup sekali. Jadi buat aku, konsep dia luar biasa, aku ikut aja deh. Yang terpenting asal jangan nikah siri aja. Itu paling pantang buat aku,” paparnya.

Sementara Alona sendiri juga mempunyai idea yang tak kalah uniknya. Ia ingin membuat ingin membuat sebuah pernikahan di dalam gua.

“Pengen nikah di sebuah gua yang dengan glester tajam-tajam gitu, kalau masuk harus punya mental yang kuat, nggak punya asma. Ya semacam seperti pecinta alam gitu deh,” katanya.



p/s: Gila betul artis-artis Indon nih.. Buat majlis kawin separuh bogel? Sapa agaknya nak pergi majlis dorang tu nanti yee..?

4 ulasan :

  1. Im disgusted! Another sign tht qiamat is near!

    BalasPadam
  2. Gue confirm mampir

    BalasPadam
  3. Aku tau sape yg dtg punye.
    Anwar Ibrahim sah-sah dtg.
    Tp die bwk gay-mate die skali!
    Hahahahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online