BREAKING NEWS

SERAM!!! 3 tahun jadi pemuas nafsu Jin..

Seorang wanita tidak mengesyaki yang 'suaminya' bukan manusia biasa tetapi merasa hairan kekuatan yang sangat luar biasa ketika bersama.

Dia merasa hairan kenapa 'suaminya' ini sungguh luar biasa,pada hal dulu suaminya yang sebenar sering tewas dan cepat mengalah.

Makhluk halus itu selalu hadir ketika suaminya yang sebenar keluar bekerja dan wanita itu turut dipukau supaya mengikut kehendaknya.Sejak makhluk itu menjadi 'suaminya' dia mendapat kepuasan seks yang luar biasa.

Kejadian ini hanya terbongkar setelah 3 tahun itu ketika sedang melayan nafsu 'suaminya' tiba-tiba muncul suaminya yang sebenar.

Dia terkejut dan makhluk itu tiba-tiba hilang dengan sekelip mata.Wanita itu baru sedar yang dia sering melayan nafsu makhluk halus yang bukan suaminya yang sebenar.


p/s: Bahaya sungguh tu... Suami sendiri dia dah tak tahu beza.. Macam kisah Kak Jijah lah pulak yee.. Hahahaha


2 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online