BREAKING NEWS

Pompuan cina pakai seluar pendek dalam surau... Tahniah Nurul Izzah!



Blogger Aboudiabydoo melaporkan.., gambar ini diambil pada hari Ahad, 18 Mac di Madrasah Itifiqah AdDiniah Rumah Pangsa 4 Tingkat Kg Kerinchi, Lembah Pantai.

Lihat lah betapa tidak hormatnya orang kafir hari ini kepada orang Islam, sehingga dengan bangsat nya memakai SELUAR PENDEK di dalam surau!

Siapa yang benarkan mereka masuk ke surau begini?

Siapa dalangnya?



Rupa-rupanya Nurul Izzah lah yang jadi dalang! Membawa masuk orang luar ke Kerinchi dan melanggar batas agama.

Hebat Nurul Izzah!

Nampaknya semakin berjaya cita-cita anda untuk meliberalkan Islam.



p/s: TQ bro Aboudiabydoo...

10 ulasan :

  1. Tu belum cerita tntg status hadas dia lg.. Dah alang2 mcm tu, biar je la dia pakai kasut dlm surau tu, kan.. Apa la sgt tmpt org Islam nak ngadap Allah ni, kan Izzah, kan..

    BalasPadam
  2. Nak pergi Church pun pakaian kena sopan...

    BalasPadam
  3. Senang2 je dia melabuhkan pungkoq yg x basuh tu kt tmpt jemaah bersujud. Semoga Allah beri kemenangan pd UMNO, InsyaAllah.

    BalasPadam
  4. bingai....or dia tak tahu apa itu islam kot....atau..ostazz badrul amin dah bagi tahu boleh masuk surau atau masjid tak tutup ourat..hehehehe

    BalasPadam
  5. Sejak wujud nya PKR parti dendam kesumat...orang Kafir semakin biadap dgn kita.!!..lihat lah! fikir lah wahai umat melayu.

    BalasPadam
  6. puak pr apa kata,tengah cari dalih,atau seperti biasa ini semua fitnah dan kerja UMNO

    BalasPadam
  7. Bapak dan anak sama ja tu.....

    BalasPadam
  8. lu pikir la sendiri.....hidup 1 malaysia

    BalasPadam
  9. Cukuplah!!! Tak mahu lagi ditipu PR. Get out of my mind!!!!!.

    BalasPadam
  10. Cina makin lama makin bangsat...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online