BREAKING NEWS

Imam dapat pengiktirafan "Pejuang Berani Mati" kerana baling selipar...

Ketua Penerangan Pemuda PAS, Riduan Mohd Nor berkata, pihaknya menganggap tindakan membaling selipar oleh Hoslan Hussin sebagai berani kerana telah menggemparkan negara.

Oleh itu, Pemuda PAS mengumumkan akan membantu meringankan beban keluarga imam Hoslan Hussin yang dihukum penjara setahun atas kesalahan menghina mahkamah.

"Bagi Pemuda, apa yang berlaku ke atas beliau adalah satu manifestasi kemarahan rakyat bawahan yang cuba mempertahankan hak mereka untuk diadili secara adil.

"Kami berusaha membantu keluarga beliau bagi meringankan beban sepanjang tempoh hukuman dikenakan ke atasnya," katanya dalam kenyataan hari ini.

Riduan berkata, kes yang menimpa Hoslan perlu dijadikan pengajaran kepada semua pihak agar tidak memperkecilkan golongan bawahan.

"Kami mendoakan semoga Hoslan tabah menghadapi ujian yang melanda," katanya lagi.

Mahkamah Persekutuan hari ini menjatuhkan hukuman penjara setahun ke atas Hoslan di atas kesalahan menghina mahkamah kerana membaling selipar ke arah panel hakim..

Hakim Besar Malaya, Tan Sri Zulkefli Ahmad Makinuddin ketika menyampaikan hukuman berkenaan berkata, penjara setahun adalah hukuman setimpal bagi kes berkenaan.


p/s: Baling selipar pada Hakim pun dapat pengiktirafan berani ke? Siap nak tolong kutip derma lagi tuu... Salah tu salah la beb.., jangan kerana geng punya pasal, semua jadi halal. Bodoh punya Pemuda PAS!!!

6 ulasan :

  1. PAS jangan dok sibuk bercakap fasal keadilan.....hangpa sendiri pon tak tau apa makna perkataan keadilan tu.....poodah.....Apa keadilah yang hangpa beri kat DHA??? selagi menda camni pown tak leh nak jawab.....tak usah nak bukak mulut longkang kaorang untuk cakap fasal keadilannnn...ianya hanya mencerminkan kekaldaian kamu ajer!!!

    BalasPadam
  2. puak pas kalau bt keja yg merapu dianggap hero...

    contohnya macam imam bangang ni...
    penjilat BERSHIT 2.0...
    tdo atas jalan halang kenderaan diRAJA masa nizar anjing kena guling...
    901 aku tak leh tahan kat muslimah pas...
    dah jadi mcm musibat pas jer...

    hehehe...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  3. Kutip derma lepas tu duit entah kemana...

    BalasPadam
  4. heran bin ajaib ....
    iman tapi pasai apa muka tak ada NUR ...
    pasai apa terlalu biadap tak ada hormat ...
    so pada orang PAS hangpa sebenarnya memang HAMPAS dan BIADAP bodoh sombong berasa lebih bijak lebih islam lebih lebih segaLA-gala lebih tapi sebenarnya hangpa la bangsa yang paling memalukan ..... pooorahhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  5. ada x spe2 nak offer tok imam nie jd model iklan selipar jepun bila dia dah keluar nanti??hehehe...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online