BREAKING NEWS

Mahathir lagi Israel dari saya... - Anwar Ibrahim

Semalam semasa berceramah di Markas PAS Pongsu Seribu Kepala Batas, Anwar tak mengaku pernah menghantar surat kepada Israel.

"Ini semua adalah fitnah dari Umno dan Barisan Nasional bagi mengalihkan perhatian rakyat terhadap isu kerjasama Israel dan Malaysia.." kata Anwar.

Anwar juga menjelaskan, sewaktu dia menjadi Timbalan Perdana Menteri dulu, dia tak pernah sama sekali mengiktiraf kerajaan Israel dengan cara berutus surat atau berjumpa dengan pemimpin tertinggi negara tu.

“Sewaktu saya jadi Timbalan Perdana Menteri, tak pernah saya tulis surat kepada mana-mana pemimpin Israel, tak pernah saya jumpa mana-mana pimpinan Israel.

“Penipu dan munafiknya pemimpin Umno, mereka serang saya. Tetapi, saya tak pernah pun ada (jalin) hubungan dagangan dengan Israel,” tegas Anwar kepada penyokong Pakatan Rakyat.

Anwar membandingkan dirinya dengan tindakan bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad yang dalam diam mengutus surat kepada Israel.

"Mahathir hantar surat kepada Israel tu apa? Bukan sekali.., tapi tiga kali. Itulah buktinya kerajaan Umno mengiktiraf kerajaan haram Israel.." tegas Anwar.


p/s: Nak tipu apa lagi Anwar oiii.. Seluruh rakyat Malaysia dah tau hang punya hubungan kamceng dengan Yahudi laknatullah tu... Nak bohong puak-puak bongok PAS boleh laaa... Hahahaha..

3 ulasan :

  1. Nak tanya Anwar sape tu Soros, Al Gore dll...??? Anwar kene ingat Allah lebih berkuasa....Manusia merancang...Allah yang menentukan...

    BalasPadam
  2. Salam Perjuangan...Mohon link tuan... sy telahpun linkkan blog tuan di blog sy...

    BalasPadam
  3. Kalau kepala dah terbatas bolih lah menipu. Bukan Pak Lah pun dari sana juga ke kepala terbatas?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online