BREAKING NEWS

Bob Kuman mencari "syorga PAS"...

Selepas Bob Lokman mendominasi pentas ceramah PAS dengan lawak jenakanya, kini ada sorang lagi Bob yang bakal menyaingi "Ulamak Muda" PAS tersebut dengan lawak jenaka lebih mantap dan berkarisma..

Selepas mendapat restu dari Nik Aziz sebelum ini, Bob Kuman bakal membuat penampilan sulung beliau dalam satu ceramah di Paroi N.9 pada hari Ahad ni.

Berita kemasukan Bob Kuman tersebut sedikit sebanyak akan menggugat populariti yang dikecapi oleh Bob Lokman. Mana taknya beb, selama ini hanya Bob Lokman yang mengungguli carta lawak popular di pentas ceramah PAS.

Gua harap, Bob Kuman tak mengikut jejak langkah Bob Lokman dulu sebaik saja dia join geng ahli syorga PAS tu..

Kalau korang ingat lagi, dulu Bob Lokman mengutuk dunia artis sebaik saja dia 'mendapat hidayah'.. Dan Bob Lokman juga kutuk kerajaan kononnya tak mengamalkan sistem pembelajaran yang membolehkan anak dia masuk syurga.

So.., Bob Kuman diharap janganlah macam tu yee.. Kalau nak cari rezeki lebih atas pentas PAS tu, silakanlahh.. Semoga Bob Kuman 'bahagia' dengan ideologi politik yang dia pilih..

Dan semoga Bob beroleh syorga PAS yang dicari-cari.. Hahahaha...

6 ulasan :

  1. tak usah lah mengata orang..biar lah mereka nak buat apa pun..kita disini mendoakan apa yang baik untuk mereka..usahlah kita menangong kehidupan kita dari hasil menjaga tepi kain orang..

    BalasPadam
  2. Selamat berjuang la bro bob kuman, tapi betul kata penulis jangan terikut-ikut gaya bob lokman yang dok suka salah orang lain. Nasib dia tak salah kan kerajaan yang jadi penyebab perut die buncit. haha.

    BalasPadam
  3. ...kuman....sewaktu ngan parasit...ngamlah....

    BalasPadam
  4. bob kuman berdakwahlah cara yang betul dan berhemah, tetapi sebelum tu eloklah kau dakwah diri kau sendiri dulu jagalah mulut kau tu dengan kurang memasukkan makanan agar kau normal berulah senang beramal. kalau diri sendiri pun tak boleh kawal nafsu makan macam bob lokman gemok ja. macamana nak dakwah orang?

    BalasPadam
  5. Sampai bila dia buleh tahan cari makan di pentas pas..........just wait and see!

    BalasPadam
  6. maka bertambah laa kuman2 d dalam PAS ....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online