BREAKING NEWS

Harakah kantoi menipu.., Hoslan kaki kencing..


Laki baling kasut.., bini kuat menipu.., dah kena lah tuuu... Tambah pulak cerita kencing kuat dari HaraMkah, memang ngam lah putarbelit dorang tu beb..

Last-last bila Jabatan Penjara sendiri keluarkan statement.., KANTOIIII... Bodoh punya PAS!!!

Baca pendedahan seterusnya DI SINI..

3 ulasan :

  1. Elok sangat lah tuu....pakaian belum tentu mencerminkan peribadi

    BalasPadam
  2. hahaha...kantoi...dgn tok imam kasut..dgn HaraMkah...dua2 kaki kencing...elok nye pegawai2 warden jel tu plak yg baling kasut kat dia...nak kelepet pun agak2 le bai...

    BalasPadam
  3. Penjara tidak menafikan banduan2 tu masuk islam.. Tapi mereka ckp salah dari segi procedure..nk kene pegawai jabatan je yang blh iktiraf..agak2 zaman nabi dulu nk masuk islam ada x procedure mcm2 ni? Patutlah non muslim takut nk dekat dgn islam..usaha mulia imam ni nk berdakwah dlm penjara pun dipersenda..astghfirullah.. Tepuk dada tanya iman dalam hati..sepanjang kita bernyawa di atas bumi Allah ini pernah x kita ajak kwn2 kita yang nonmuslim nak dekat dgn islam? sama2 kita bermuhasabah..Islam itu agama yang cukup indah..:-)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online