GILA!!! Wanita ni sanggup kawin dengan anjing..

Posted by MPP On Khamis, 22 Mac 2012 4 comments
Rupanya, dalam dunia kita ni banyak orang yang gila tanpa sedar.. Kalau tengok dari luaran, memang nampak ok dan biasa-biasa saja.., tapi rupanya ada sesuatu yang tak kena dalam kepala dorang tu..

Beb.., ada ke manusia waras yang sanggup kahwin dengan anjing? Hanya orang hilang akal je sanggup buat macam tu..

Berita Agensi melaporkan.., seorang wanita dari Desa Aburi, Togo mengatakan hanya pada anjingnya itu dia melihat laki-laki yang selama ini didambakannya.

”Saya sudah berkawan dengan ramai laki-laki tapi mereka semua sama saja, cuma mahu seks dan suka berbohong. Anjing saya lain, dia baik, setia pada saya dan dia selalu memperlakukan saya dengan hormat,” jelas Emily.

Akhirnya dia mengahwini anjing yang dilakukan oleh paderi tempatan dan dihari ramai kenalan serta penduduk setempat.

Tapi majlis ini tak dihadiri kaum keluarga Emily kerana mereka menganggap ini adalah ”langkah gila untuk melawan rasa sepi”.

Ketika ditanya bagaimana dia akan mempunyai anak dengan ‘suaminya’, Emily menjawab dia akan mengambil anak angkat.

4 comments:

Anonymous berkata...

CRAZY!!! SICK HEAD!!!

Ahmad Shukri Mokhtar berkata...

kawin tu gila teramat gila. tetapi fakta mengapa dia melakukan perbuatan itu yg lebih perlu difikir, nasib baik wanita ini tidak menyalahkan UMNO seperti jawapan skima Penipu Rakyat ( PR )

Tanpa Nama berkata...

akhir zaman sudah tiba.

Miss D berkata...

gila! yg keluarga pun merelakan..huh!

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online