BREAKING NEWS

Video bukti Cina DAP halau melayu UMNO di Penang!!


Korang tengok video di bawah ni dulu sebelum baca selanjutnya.. Inilah ayat rasis yang diucapkan oleh Ketua Regim DAP Penang yang menimbulkan pergaduhan di Speakers Corner kelmarin..


Pernah tak korang dengar seorang Ketua Menteri atau Menteri Besar di negara ni cakap macam tu kepada rakyat? Tambah-tambah pulak ia keluar dari mulut busuk seorang pemimpin kafir..

Umno boleh blah!!! Jangan ingat saya takut pada Umno!! Ini ke standart seorang pemimpin yang kononnya amalkan kepimpinan gaya khalifah Umar yang PAS agung-agungkan tu beb?

Umno tu siapa? Umno tu parti melayu yang memperjuangkan hak agama, bangsa dan negara. Kalau dah cina regim DAP tu suruh Umno blah.., ia bermakna dia menghalau melayu dari negeri Penang.

Dulu, bapak dia si Kit Siang terlibat dalam insiden menghalau melayu dengan penyapu besar di KL masa tahun 69.., sekarang anak dia pulak nak ikut jejak langkah yang sama..

Ini bukti jelas yang menunjukkan bahawa cina kafir yang diangkat sebagai Ketua Menteri di Penang ni adalah seorang yang amat rasis.

Dia tak sedar bahawa dia hidup dalam negara yang diperintah dan ditunjangi oleh Umno dan Barisan Nasional..

Sekarang dia nak Umno blah!! Kalau Umno dah tak ada, senanglah kaum kiasu tu nak rampas negara!!

6 ulasan :

  1. UMNGOKK MMG LAYAK DIHALAU.ADA PUN MLINGKUPKN NEGARA SJ. CONGRAT CM LIM.YOURE THE BEST LEADER IN PP.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bodoh laa ko anjing ... ko ne msti da pernah makan taik c bangang tu kan?? tu laa ko pun ikut2 bangang .. dah laa bangang bebal dan bodoh pulak tu .. kah kah !

      A.B.U = ALLAH BERSAMA UMNO !

      Padam
    2. Lu mmg bagang...komunis...cina babi...get out from malaysia....lim guan eng barua sial...

      Padam
    3. Hahaha....the best....hahahah....hahahaha....tadak sapa mau dia di melaka kena reject lari p penang. Takpa la bapak dia kan lim kit siang....bodo piang....

      Padam
  2. menyampah aku tengok muka si anjing jadian ni....fuck dap...

    BalasPadam
  3. PERGILAH JLN2 KE PULAU PINANG.. LA NI DAH HABIS TANAH MILIK MELAYU DIJADIKAN RUMAH2 YG TAK MAMPU DIMILIKI OLEH ORG MELAYU. HABIS KG2 MELAYU TERGADAI. APA TANGGUNGJAWAB KITA SBG ORG MELAYU?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online