BREAKING NEWS

"Saya tahu Badrul sorang diri dalam bilik.." - Anwar Ibrahim.


Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mempertahankan Ahli Majlis Tertinggi Parti Keadilan Rakyat Dr Badrul Amin Bahrom, dengan menegaskan penceramah agama terkenal itu seorang di bilik sebuah hotel di Kuantan dan bukannya berkhalwat dengan isteri orang lain.

"Saya tahu masa dia diserang dia hanya seorang berada di bilik,,,Dr Badrul Amin dah jawab mengenai perkara ini..guna statement dia, jangan guna fitnah, " kata ketua Pembangkang itu yang juga Ketua Umum PKR kepada Antarapos.

Semalam Badrul Amin menafikan beliau ditangkap khalwat di sebuah hotel awal pagi semalam tetapi menjadi mangsa serangan sekumpulan lelaki.

Beliau menyifatkan penahanannya oleh Jabatan Agama Islam Pahang sebagai rancangan untuk 'memerangkap dan memalukan' beliau.

Badrul Amin, yang juga Pengarah Penerangan di Pejabat Menteri Besar Selangor menjelaskan bahawa beliau cuba membantu seorang kenalan wanita yang bemasalah dengan suaminya tetapi ditahan oleh pasukan JAIP selepas diserang oleh sekumpulan lelaki termasuk suami wanita berkenaan.

Badrul Amin menjelaskan, wanita terbabit bersama anaknya muncul di bilik hotelnya secara mengejut pada jam 2 pagi.

"Saya mengenali kedua-dua wanita dan suaminya sejak lebih setahun lalu ketika dia dan keluarganya mengiringi delegasi umrah saya.

Beliau berkata sebaik sahaja melihat keadaan wanita terbabit dan anaknya, beliau mengambil keputusan untuk mendaftarkan mereka di bilik lain di hotel berkenaan.

Walaubagaimanapun suami wanita terbabit dan diiringi lebih 20 individu yang tidak dikenali 'mengepung dan menyerangnya" manakala suami wanita terbabit secara paksa telah mengheret isteri dan anaknya keluar.

Pegawai-pegawai Jaip yang tiba 20 minit kemudian bertindak menahan beliau, kata Badrolamin.
Beliau diarah hadir esok di pejabat JAIP untuk siasatan lanjut kes itu.

12 ulasan :

  1. Anoar punya cakap kalu, satu sen pun tarak pakai.

    BalasPadam
  2. pandai2 je anwar ni fitnah badrol plak sorang2 dlm bilik kena cekup khalwat...hahaha

    BalasPadam
  3. Dia tau? hehehehe.... semanya dia tahu. Dia ada dengan Ostad nyorok dalam lemari ke masa tu? kah kah kah

    Bini orang tu Ostad! Di TendangTerajang

    BalasPadam
  4. Tengkorak kau la BABI..Siapa yang nak dengar cakap badrol tu. Cakap engkau lagi la orang taknak percaya.

    BalasPadam
  5. Mcm mana yer pompuan tu tahu bilik dia 2pg. Bodoh punya statement.

    BalasPadam
  6. nuar ni standard mesti spin citer punya. yang tetap dipersalahkan tentu UMNO. bukannya pelaku yang terlibat. kalau badrul sorang takkan kena cekup. apa la punya statement bodoh gini. perempuan tu pulak dari mana terbangnya. takkan tiba2 menjelma. ingat orang bodoh sangat. PKR ngan maksiat memang sinonim maa.

    BalasPadam
  7. nuar ni macam ada bela plak. ye la dia yang ntah dimana lepaknya boleh tau badrul sorang masa kena tangkap hebat tu beb

    BalasPadam
  8. ye ker bang nuar neh... bukanke bang nuar ada sama dlm bilek tu...

    BalasPadam
  9. Woiii Anuar!!! Hang punya kes pon tak lepaih lagi! Bangsat punya penipu. Itu lah, Badrul, hang maki la lagi sheikh harussani. La ni sapa yang bapak setan?? Jerat dah bidaih naik muka sendiri!! Cehhh....bangsat!!

    BalasPadam
  10. Ostat kena muhasabah diri nieeh...! selalu dok maki umno..dok doa hancurkan umno hancurkan BN hancur kan najib ..macam macam ! Takbir !

    BalasPadam
  11. xpyh heran la dgn Anu war ni..statement dia mana bole pakai..statement yahudi mabok tuuu..jam omega abg mana jahhh..????

    BalasPadam
  12. Ah, geram aku dengan orang tua ni.

    "Guna statement dia?"

    Pikir sikit la woi orang tua. Yang statement JAIP taknak pakai pulak? Kau tak pikir statement orang kau tu boleh spin? Takkan orang kantoi kena tangkap nak cakap, "Oh ya, saya memang sedang bersenggama ketika itu."

    Gila punya orang tua. Ha. Kan dah kena

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online