BREAKING NEWS

TERKINI!!! Badrul kata dia ada saksi.., akan saman JAIP.


Pengarah Penerangan kerajaan Selangor Dr Badrulamin Bahrom hari ini mendakwa beliau mempunyai saksi bagi membuktikannya tidak bersalah atas dakwaan khalwat dengan isteri orang di Kuantan pada Sabtu.

"Saya bukan berdua-duaan. Anak perempuan itu dan beberapa orang lagi turut berada di situ," katanya yang enggan mendedahkan saksi itu pada masa ini.

Bernama sebelum ini melaporkan Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz sebagai berkata, "seorang pemimpin PKR" ditangkap khalwat di sebuah hotel di Balok penguatkuasa badan agama itu.

Badrulamin yang juga ketua cabang PKR Sabak Bernam menafikan dakwaan itu dan beranggapan kejadian itu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkannya.

Beliau disiasat bawah Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982 dan dipanggil memberikan keterangan di Kuantan hari ini.

Badrulamin menegaskan beliau tidak bersalah dan merancang mengambil tindakan undang-undang terhadap Mohd Ghazali dan media yang melaporkan dakwaan itu.

"Kenyataan yang dibuat timbalan pengarah JAIP berniat jahat dan sengaja hendak memalukan saya," katanya lagi.

Beliau bagaimanapun enggan mengulas lanjut kesnya itu sebelum memberikan keterangan petang ini dan perlu mendapatkan nasihat peguamnya terlebih dahulu.

"Petang ini hanyalah siasatan awal. Saya hanya datang dengan peguam saya untuk beri keterangan. Isteri saya juga ikut untuk sokongan moral," katanya lagi melalui SMS selepas itu.


p/s: Badrul ni nak menipu apa lagi? Anak perempuan tu umur berapa untuk dijadikan saksi? Dan kenapa Badrul tak namakan saja saksi-saksi yang kononnya ada ditempat tu?

Sudahlah Badrul.., kali ni lu kantoi big time.. Lu pusing macam mana pun lu akan kena beb.. Hahahaha..

12 ulasan :

  1. jangut dah putih pun ada hati nak menipu....

    BalasPadam
  2. saman sj ustaz..jgn biarkn para pemftnah beend terlepas..dunia sudh akhir zaman apabla ulamak diftnah sebegini rupa.

    BalasPadam
  3. A.B.U atas ni rase dh sesat sgt kut... sape nk fitnah adui ni hukum agama ma, mane ade leh fitnah2... klu nk fitnah pn, knape mesti dlm bilik kul 2-3 pagi, n klu nk kena pukul, nape tak report polis, nape x panggil polis pas yg hebat beno tu, nape x panggil muslimah pas yg hebat bebeno bedemo tu... amboi, tang kne idung sndiri sume fitnah ye, klu kne kat owg len, tu dia x beragak nk balun puas2 ye... dasat parti ajaran sesat (pas) dn parti kencing rakyat (pkr) sgguh hangpa sume ni....

    BalasPadam
  4. Saudara A.B.U,

    ulamak juga adalah manusia biasa yg diberikan akal dan juga mempunyai nafsu.. Ulama juga tak terlepas dari godaan SYAITAN utk terlibat dengan dosa.. Dari soal niat tak menghalalkan cara dan mudah menuding jari menyalahkan pihak lain atas dasar difitnah.. Sudah2 la wahai saudara A.B.U.. Kebenaran akan terbukti juga nti.

    BalasPadam
  5. heran kenapa tak nak saman pengarah jaip tu?kenapa saman orang lain?

    BalasPadam
  6. tak tau ttng kesahihan nya.. tapi setiap apa yg berlaku ni maybe ade hikmah disebaliknya.. cume nak pesan kalu kita ni buat fitnah kt org tak lama diri kita akan trima akibat nya..see!!! sy amat mengenali si wanita berkenaan.. kesian pd suami beliau,,

    BalasPadam
  7. “Perkara itu berlaku di Pahang, ia di luar bidang kuasa Kerajaan Negeri Selangor untuk campur tangan secara dekat.

    “Kalau berlaku di Selangor, paling tidak kita boleh bertanya kepada beliau apakah SOP yang dilakukan pada kejadian tersebut. Tetapi (ia berlaku) di Pahang walaupun ia melibatkan kakitangan awam Kerajaan Negeri,” katanya.

    APA LAH PUNYA BODO JAWAPAN SI GAGAP NI...APA KAU INGAT KALAU BELAKU KAT SELANGOR DALAM NEGERI KAU PERINTAH KES NI BOLEH SENYAP BEGITU SAJA KER.ATAU SIMPAN BERBULAN SAMPAI SEJUK MACAM KES MURTAD DUMC GEREJA TU?..ATAU SI GAGAP NI BOLEH SURUH JAIS PADAM FAIL KES SETELAH KO JADI EXCO AGAMA???.. LAIN KALI KO FAHAM LAA SIKIT NI UNDANG2 SYARIAH TAK KIRA MANA TEMPAT PUN KALAU DAH BUAT KENA TANGGUNG LAA...

    BalasPadam
  8. Ingat PKR ingat sex.
    Saman jgn x saman. Buat perbicaraan terbuka, jgn tutup2 mcm kes liwat yg dilewat2kan tuh. Biar rakyat tahu siapa ostat2 PKR ni sbnrnya. Ajak Abg non saman eskay sekali. Jgn lupa saman umi hafilda jugak.
    *ABU = Allah bersama UMNO.

    BalasPadam
  9. Org kata ustaz badrulamin dh ada dua bini, buat apa dia nk kt bini org. Haha..pasal ada dua bini la tu maknanya nafsu dia lebih hebat dari org berbini 1

    BalasPadam
  10. Haritu kata kena tahan sorang sorang dalam bilik. Harini kata kami bukan berdua duaan. Ha, spin tak kat situ?

    BalasPadam
  11. Jap2. badrolamin tu ulama' ke? tu la. duk panggil ustaz asri tu bapak setan la bodo la. tgok sape yg kene skang. ko tu yg bapak setan ade hati nk pggil org alim cmtu. lancau

    BalasPadam
  12. Konpem terlepas..mcm biase laa...silap teknik dan pendakwaan tak cukup kukuh...doniaa! doniaa!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online