SERAM!!! Penampakan wajah HANTU di sofa...

Posted by MPP On Jumaat, 3 Februari 2012 6 comments

Penampakan wajah berupa manusia di Sofa telah menghebohkan laman Twitter dan Facebook semalam.. Ramai yang tak percaya dengan apa yang mereka lihat dalam gambar tersebut..

Jika dilihat dengan sekali pandang, mungkin korang tak akan nampak sebarang perkara yang aneh dan ganjil dalam gambar diatas tu..

Tapi kalau korang perhatikan dengan teliti di sofa berkenaan, korang akan nampak satu wajah yang menggerunkan..

Cuba korang perhati betul-betul dibelakang hujung sebelah kiri sofa berkenaan.. Apa yang korang nampak?

The truth is out there... huhuhuhuhu....

6 comments:

Kjee berkata...

tak nampak pun!!!

MPP berkata...

Ada la Kjee.., kat tepi sebelah kiri tu.. Hihihi...

Sudir berkata...

Sapa punya umah ni?

MPP berkata...

Rumah Nuar kot? Hahahaha...

Tanpa Nama berkata...

kena zoom gambar dulu baru nampak lah,se

Tanpa Nama berkata...

Ada nampak.. tapi tak seram pun.. Biasa je..

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online