BREAKING NEWS

Dalam masjid pun nak seksi ke? Pengantin melayu tak reti malu!!!


Ni apa punya fesyen nih??? Nak kata berkemban.., tak jugak.. Mungkin inilah yang dikatakan fesyen orang buta perut!!

Patutnya pengantin pompuan tu tak dibenarkan masuk ke Masjid bagi upacara akad nikah tu.. Dalam masjid pun nak berseksi-seksi ke beb?

Bagi gua.., semua yang ada kat situ kurang cerdik.. Dah terang-terang ada hukum supaya menjaga aurat ketika masuk ke dalam masjid, tapi dorang tetap biarkan jugak manusia bebal macam tu mencemarkan imej rumah ibadat Islam.

Kalau kafir masuk masjid tak pakai tudung.., melalak-lalak semua sampai heboh satu negara. Ni yang melayu buta perut berkemban dalam masjid, nak kira macam mana pulak?

Orang nak kahwin.., dorang pun gatal nak kahwin.. Tapi setakat gatal nak kahwin je tak cukup beb.., akal pun kena ada sebelum dirikan rumahtangga..

Kalau dalam rumah ibadat pun tak reti nak hormat.., gua pun tak tahu apa nak jadi lahh.. Nak kata lebih-lebih.., dorang tu mengaku berbangsa melayu dan beragama Islam.. Lu sendiri fikirlahhhh!!!

1 ulasan :

  1. kebebasan ini yg diperjuangkan sesetengah pehak,mereka peduli apa dgn adat dan susila kita,dan kita mengikut membuta tuli,

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online