BREAKING NEWS

Blogger Anwar kantoi MENIPU pasal BR1M...


Gua sebenarnya jarang melilau dalam blog-blog lembu Pakatan.. Apatah lagi nak masuk baca blog penjilat tegar Anwar.. Jijik beb..

Kenapa gua kata jijik? Sebab blog-blog dorang tu banyak sangat menipunya.. Dah tu, tak ada rasa bersalah pulak dorang buat cerita fitnah..

Macam ada satu blog pencacai Anwar tu, dia sibuk kata penerima wang bantuan BR1M dah dicekup oleh LHDN dan dipaksa bayar cukai pendapatan..

Siap kemukakan bukti lagi dan pembaca-pembaca bingai dia sudah sebarkan ke laman Fesbuk.


Bila gua hantar Spy Leman suruh siasat, rupa-rupanya dokumen yang dilampirkan kononnya surat dari LHDN tu adalah surat rayuan pengurangan cukai mamat tu sendiri..

Dan mamat tu memang berhutang tak bayar cukai pendapatan dah lama sejak tahun 2006 dengan LHDN.. Tak ada kena mengena pun dengan BR1M beb..

Yang paling sadis sekali kantoinya mamat bingai tu ialah.., surat untuk ambil baucer bantuan BR1M yang dia letak tu tarikh bulan FEBRUARI.., dan surat rayuan cukai LHDN tu adalah pada bulan JANUARI..


Tak ke bangang namanya mamat penjilat tegar Anwar tu beb? Nak menipu pun biarlah profesional sikit.. Buat malu kaum je lahh... Mesti lepas ni kengkawan blogger Pakatan tak mengaku dia member..

Surat rayuan cukai pun nak dispinkan untuk buat fitnah terhadap bantuan kerajaan.. Nampak sangat dah tak ada modal puak-puak Pakatan tu semua..


Beb.., nak tipu penyokong Pakatan bolehlahhh..., dorang tu semua mana tahu berfikir.. Tapi jangan ingat boleh tipu semua rakyat Malaysia..

Kalau rakyat Malaysia ni bodoh, dah lama DAP, PAS dan PKR memerintah negara beb.. Hahahaha...


p/s: Nama blog pun King Of GOBLOK.. Memang goblok sungguh laaa... Hahahahaha...

4 ulasan :

  1. Kalau rakyat Malaysia ni bodoh, dah lama DAP, PAS dan PKR memerintah negara beb.. Hahahaha...
    Saya sokong kenyataan ini.....lama dah....

    BalasPadam
  2. memang sesiapa yg tersokong PR/mamat of goblok boleh di iktiraf sebagai goblok yg paling goblok, HA HA HA... tipah tertipu

    BalasPadam
  3. King of Goblok?

    Macam dah tak de nama lain. Nampak sangat bodoh, bangang, bengap, bahlol dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

    BalasPadam
  4. Biar lah bro, allah tu maha adil. Nanti sok2 kita tahu lah masing2 ke mana. Syurga atau neraka.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online