BREAKING NEWS

Badrul Amin mengaku salah...


Gua heran laa.., hari tu Badrul Amin kata kes khalwat dia tu adalah satu tindakan terancang.. Then, kononnya dia diperangkap oleh Umno bertujuan untuk mengaibkan PKR..

Badrul Amin mati-mati mengaku tak salah.. Dah kalau tak salah.., kenapa perlu nak berundur pulak? Confius gua beb dengan flip flop Ostad Koboi nih..

Dan masa kena tahan khalwat tu, Ostad Koboi tu kata dia kena belasah dengan 20 orang yang datang dengan suami pompuan khalwat dia tu.. Habis tu, kenapa tak buat report Polis? Kenapa tak ada lebam?

Semua ni adalah perkara-perkara ajaib dalam kes khalwat Badrul Amin.. Dan gua rasa.., Ostad Koboi ni memang "masuk air" lahh.. Kenyataan dia semua tak konsisten langsung..

Lepas ni, gua cuma sarankan agar dia jaga "angry bird" dia tu elok-elok.., jangan biar terbang sesuka hati masuk dalam kain orang.. Apatah lagi kain bini orang.. Berat dosa tu Ostadd...

Dan kalau dah sangap sangat.., cari je yang berbayor.. Bersepah di Bukit Bintang tu.. Kalau tak mampu bayor.., mintak je contact nombor Chinadoll kat Anwar... Boleh kawtim punya loo... Hahahaha...


================================================

Pasangan khalwat Badrul Amin..

"Saya rela berundur sekiranya pengunduran itu boleh menyelamatkan perjuangan Parti Keadilan Rakyat (PKR)," kata Anggota Majlis Pimpinan Pusat PKR, Dr Badrolamin Bahron.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas berhubung tindakan yang mungkin diambilnya selepas didakwa terbabit dalam kes khalwat dengan isteri orang di sebuah hotel di Balok kelmarin.

Katanya, kejadian itu hanya melibatkan dirinya seorang dan tidak ada kena-mengena dengan parti dan oleh itu beliau mahu menanggungnya sendiri dengan mengambil pendekatan berundur dari parti.

"Walaupun belum didapati bersalah atau tidak didapati bersalah pun, saya dah fikirkan tidak akan libatkan sesiapa pun dalam hal ini dan biar saya tanggung sendiri dan sedang menimbang untuk berehat dari jawatan baik dalam parti dan negeri," katanya ketika ditemui pemberita selepas hadir ke Pejabat Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) untuk memberi keterangan berhubung kejadian itu.

Badrolamin berkata cadangan Pejabat PKR Selangor supaya beliau bercuti sebulan bagi menyelesaikan kes itu disambut baik olehnya kerana tidak mahu parti turut merasa tempias daripada kes itu.

Terdahulu, Badrolamin yang berjaket hitam dan berkopiah coklat ditemani isterinya, Zumrah Husni serta tiga peguamnya iaitu Muhammad Sazali Abdul Aziz, Ahmad Nizam Hamid dan Mohd Irfan Abdullah, untuk memberi keterangan lebih dua jam kepada pihak Jaip.

Sementara itu, wanita yang dipercayai berkhalwat dengan Dr Badrolamin tiba di pejabat Jaip pada pukul 3.05 petang dengan seorang lelaki dan seorang wanita.

Wanita 28 tahun itu memakai baju kurung dan bertudung kuning dilihat keluar meninggalkan pejabat Jaip pukul 6.20 petang.

Badrolamin berkata beliau mengenali wanita tersebut dan suaminya sejak setahun lepas di mana beliau sekeluarga dan keluarga wanita itu pernah mengerjakan umrah bersama-sama.

10 ulasan :

  1. badigol ni kuat la bro...
    20 org sidai dia tak jadi apa2...

    aku pun pernah bertumbuk jugak...
    lebam dan luka ni normal la...

    maybe faizal tu bawa geng milosuam kot...
    sebab tu sikit calar pun tak da...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Haha...harap2 Ostad Badul dapat baca artikel ini. Bini sendiri ditangan..bini orang diajak main "angry bird" jam 3 pagi..
    http://assassincyber.blogspot.com/2012/02/ustaz-pkr-khalwat-pengakuan-saksi.html

    BalasPadam
  3. klo mengaku salah kan senang,x payah nak tuduh sesiapa.ni tanda Allah sayang dan bagi peringatan pada HambaNya..berundur lebih baik dr politik..hindari dari ceramah makin hamun..

    BalasPadam
  4. wife orang ke?? kenapa tak pakai cincin, cincin dah hantar pajak gadai ke?

    BalasPadam
  5. Bini orang tu nak rasa urutan tangan ustaz bahalol tu kut..sebab tu dia sanggup datang dari jauh..tapi yang best dia sedap2 dapat urut penyedap..bila terkono..UMNO jadi kambing hitam. Kah kah..kah..ustaz bahalol ni kata dibelasah oleh 20 orang..puuyooo..elok je dia berjalan dan takde pulak patah riok..Tapi sekiranya benar UMNO punya mainan..alangkah bodohnya Melayu PKR dan DAP..senang je termasuk perangkap yang dipasang oleh UMNO..termasuk laa sinuar brahi tu sanggup meliwat...tapi yang nyata akuilah bahawa sekarang ini segala kutukan..hinaan yang dilemparkan oleh puak2 ini dah diterbalikkan kepada diri sendiri..ingat allah tu maha kaya dan penyayang..pembalasan terhadap umat bila2 boleh terjadi..

    BalasPadam
  6. b getah lagi patutlah......

    BalasPadam
  7. sebenarnya dia perli anwar ibrahim tu bro..tak reti2 nak berundur walaupun dah jadi liabiliti kepada parti...wakakakakaka

    BalasPadam
  8. pasni, sesiapa kena tangkap khalwat, bg alasan bincang masalah peribadi & perlukan kaunseling. confirm bleh lepas. bg statement gak kena tibai 20 orng. jgn lupa kerusi roda ngan pendakap leher.

    BalasPadam
  9. apalah anon 28 Februari 2012 12:31 PTG tu punya bahlol, kahwin mesti pakai cincin ker? aderker dalam rukun nikah? pakai cincin tu terpulang kepada individulah, cuma standard kita di Malaysia dah import certain budaya luar.... hahaha...

    BalasPadam
  10. bodohnya perempuan tu.. kalo ko nak puas aku boleh bagi.. tapi ko kena bercerai secara baik dgn laki ko dan lepas tu kahwin ngan aku.. nanti aku bagi ko kepuasan sebagai seorang isteri.. tapi kena jadi isteri no.2 la.. :)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online