BREAKING NEWS

Rakaman video dibelasah kerana khalwat pukul 3 pagi..


Badrul Amin sendiri mengaku bahawa dia telah dibelasah oleh 20 orang samseng yang dipercayai rakan kepada suami pompuan yang dia khalwat..

Kira hebat jugaklah Badrul yee sebab dia nampak ok je selepas dibelasah oleh 20 orang samseng tu.. Sikit lebam pun tak ada di muka dia.. Gua syak.., mesti Badrul terer kungfu nih..

So.., semua tak tahu macam mana Badrul dibelasah.. Dan semalam gua diberitahu tentang kewujudan rakaman video kejadian belasahan ni..

Korang nilaikan sendiri lah betapa hebatnya Badrul tu menahan asakan dari 20 orang samseng berdasarkan video ni..

Kalau orang biasa, suku nyawa jugak beb.., tapi Badrul memang luar biasa.. Jom layan video dulu....

3 ulasan :

  1. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    BalasPadam
  2. Orang yang ada otak boleh fikir secara logik..

    BalasPadam
  3. ostat nie belajar kung fu dgn bruce lee ke..tu sbb setakat 20 org serang dia celah gigi je dia blh handle sorang2 ye...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online