BREAKING NEWS

"Ostad Badrul ajak ke bilik.., tapi bukan untuk khalwat.."


Sinar Harian berjaya menjejak wanita didakwa berkhalwat dengan Badrolamin itu. Apa sebenarnya kisah di sebalik kejadian?

Walau enggan namanya disiarkan, namun wanita itu tidak keberatan berkongsi cerita dan menerangkan kedudukan sebenar kepada pembaca Sinar Harian khasnya. Ikuti pengakuan eksklusif daripada beliau.

“Fitnah! Saya tidak berkhalwat. Saya tidak lakukan perbuatan itu!

“Saya tidak berada dalam satu bilik dengan ustaz (Badrolamin). Orang fitnah saya berniat jahat. Tidak bertanggungjawab!

“Saya berada di luar bilik hotel. Bukan bersama ustaz dalam sebuah bilik seperti dakwaan.

“Namun kerana tindakan khianat itu, ustaz kena kurung dan dibelasah dalam biliknya.

“Saya pergi menemui ustaz Badrolamin atas tujuan mahu melarikan diri daripada suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya bimbang keselamatan kami terancam.

“Saya sudah puas berusaha dan tidak mampu lagi menanggung segala bebanan ini.

“Saya memang kenal rapat ustaz dan isterinya sejak mengikuti rombongan umrah pada 1 Mei tahun lalu dan kami sering berhubung antara satu sama lain.

“Ustaz pun ada datang ke sini (Rompin) dan saya juga mengenali rapat isteri beliau. Malah isterinya juga menasihatkan saya supaya bersabar menghadapi kes fitnah ini.

“Saya juga kesal dengan sikap segelintir masyarakat yang menuding jari tanpa beri kami peluang untuk bela diri, sedangkan kes ini belum diputuskan di mahkamah.

“Tambah kesal kerana ada pihak menabur fitnah dengan meletakkan gambar palsu dan wajah yang tersebar di Internet bukan saya,” katanya.

Kakitangan di Kolej Komuniti Rompin berusia 28 tahun itu ke mahkamah semalam, bagi sebutan kesnya di hadapan Hakim Syarie, Abu Kasim Pilus, kira-kira jam 11.15 pagi, sebelum keluar semula kira-kira 10 minit selepas memberi keterangan.

Beliau hadir seorang diri di Mahkamah Rendah Syariah Rompin pada jam 9 pagi semalam. Beliau ke sana bagi proses tuntutan penceraian terhadap suaminya.

“Saya nekad mengemukakan tuntutan cerai memandangkan pelbagai usaha dilakukan untuk menyelesaikan kemelut rumah tangga gagal.

“Itulah jalan penyelesaian terbaik bagi memastikan keselamatan dan masa depan saya serta anak terbela,” katanya.

Ketika ditanya adakah punca dia menuntut cerai disebabkan sikap suaminya, wanita itu enggan mengulas dan mahu isu berkenaan diselesaikan di mahkamah nanti.


p/s: Siapa yang nak mengaku berak tengah jalan ye takk... Pukul 2-3 pagi pergi cari laki orang di Hotel.., takkan setakat nak cerita masalah rumahtangga je beb..?

Berkhalwat tak semestinya dalam bilik.., berdua-duaan dalam gelap dan jauh dari pandangan orang pun dikira berkhalwat jugak... Pompuan ni nak tipu pencacai Pakatan boleh laaa... Hahahahaha....

21 ulasan :

  1. bkan nk fitnah sape2. tpi sbgai makluman kpda pmbaca. brkhalwat bkan wjib beromen ek. BERDUA-DUAAN yg bkan muhrim di suatu tmpat pn da kira brkhalwat. lgpun ble nk sbit khalwat ni bkan wjib kne ad dlam blik. tpi kalo dh kt dlam blik tu da mmg kompem r kn

    BalasPadam
  2. fulamak bukan main spin lagi...wang besar, wang besar. apa cerita ni. berbagai-bagai versi punya cerita. kalau dah ke tutuh tu tak kan nak beritahu satu malaysia.

    BalasPadam
  3. INI SEMUA PRANCANGN JAHAT UMNGOK UTK JATUHKN KEPIMPINAN ISLAM.DUNIA SUDH AKHIR ZAMAN APABLA GOLONGN ULAMAK DHINA DN DIFITNH. SMGA UMNGOK BERKUBUR DI PRU NANTI.AMINNNNN.

    BalasPadam
  4. isu ni tak menguntungkan umno

    BalasPadam
  5. xde la...kalau dalam bilik berdua duaan pukul 3 pagi..taknak tengah buat perbentangan budjet 2012 pulak...agak agak la der...

    BalasPadam
  6. sendiri kantoi cakap pulak rancangan jahat org lain.....lawak la lu der...ostad tu manusia jugak...bukan malaikat....die ade napsu gak.....takde sape nk jatuhkan ostad nie....die yg jatuh sendiri....lagipun takde ape2 kepentingan untuk umno ponnnn....kohkohkoh...

    BalasPadam
  7. Wanita baik hanya untuk lelaki baik. Fikirkan.

    BalasPadam
  8. woi pompuan ! berdua-duan dengan bukan muhrim tu salah , apatah lagi ketika pukul 2-3 pagi hahaha itu dah jadi lain .. takyah nak pusing cerita dan buat fitnah kat orang lain pulak .

    BalasPadam
  9. kalau gaduh ngan suami..kenapa pulak nak jumpa ustaz tu dan siap kat hotel pulak...kenapa tak balik je ke rumah keluarga, saudara atau rakan2?.Atau adalah lebih baik buat laporan polis kalau diancam nyawa diancam oleh suami...

    BalasPadam
  10. POMPUAN NI FAHAM KE TAK BERDUA2AN DI TEMPAT SUNYI TU ADALAH KHALWAT? EH? DIA BUKAN BERDUA2AN LA..DIA BERTIGA2AN...DENGAN SORANG ANAK UMUR 2TAHUN YANG BOLEH DIJADIKAN SAKSI OLEH BADRUL AMIN DAN POMPUAN TU KOT???? KAH KAH KAH

    JUMPA SUAMI ORANG DI WAKTU PAGI YANG HENING DAN SUNYI..ELOK SANGAT KE TU????

    BalasPadam
  11. KENAL RAPAT??? HMMMMMM..

    KALAU KENAL RAPAT, CONFIRM KO TAHU DIA PERNAH PUKUL ISTERI DIA KAN? HABIS TU, YANG KO MINTAK KAUNSELING KAT DIA APEHAL? DIA PUN PUKUL BINI DIA SENDIRI. JADI CAMNE KO NAK SELAMAT? MAKIN TAK SELAMAT ADALAH.. NAH..KAN DAH KENA TANGKAP KHALWAT..

    YANG PASTI KO MEMANG TERGOLONG SBG ISTERI YANG NUSYUZ!

    BalasPadam
    Balasan
    1. kucing jumpa ikan kembong montok....no 2 pun no 2..lah apa ada hal......

      Padam
  12. Dei bro A.B.U. 2:30.. Ko tak ingat ker Badrol Amin juga nak menjatuhkan kepimpinan Islam.. Masih ingat tak perkataan Bapak Setan dsb?

    BalasPadam
  13. rujuk je pengalaman mana2 penguatkuasa agama..

    semua yang kantoi2 tu..akan bagi bermacam2 alasan. yang pelik2..yang jelik2..

    tak percaya? sape2 ada saudara atau sahabat penguatkuasa agama yang pernah terlibat dlm menahan pasangan2 yang berkhalwat, sila dengar cerita mereka..

    percayalah..cerita mereka takkan lari jauh dgn cerita dua pasangan ini..

    sekian..

    BalasPadam
  14. apasal la pak A.B.U asik nak meracau je plak nie...kot ye pon bg salam dulu...tau2 nak melalak je keje nye....

    memang konfem le pak A.B.U salah satu spesis pencacai pakatan yg kena kencing dgn pompuan tu kut...hehehehe....

    BalasPadam
  15. Osetat Terror nampak muka kecut perut, bacul juga lupanya Osetat mulut celupar. Inilah Osetat Parti Haramjadah, pejuang Israel, Barua lahanat Yahudi zionist, Imam Mahadi Zionist, peliwat terkutok, Bapa Zina, Bapa Liwat, Pejuang Yahudi zionist, BABI haramjadah. Badrul lendir dah kecut, dah jadi bacul, mana pergi suara Gagah Gempita yg melalak lalak maki hamun, nak pacung, suara anak dajjal? Pengecut punya osetat sebiji macam Imam Mahadi Zionist, hanya berani berzina dan meliwat, pukol bantai isteri depan anak2. Pokemon punya Badrul Lendir. Muka sayu je Osetat, muka pesalah. Kalau tak bersalah kenapa perlu bawa 3 peguam? Hanya pesalah saja bawa peguam. Sama kes Imam Mahadi larikan diri dan curi masuk ke Duta Turki dgn alasan berjambul ada pembunoh upahan, dan kata punya banyak alibi, tetapi di mahkamah satu pelutik alibi pun takde, konspirasi UMNO, akhirnya ngaku liwat atas dasar suka sama suka. Inilah haramjadah PKR, Parti Kencing Rakyat. Khas buat penjilat2 juboq belendir Imam Mahadi Zionist, ahlul2 bahalul PAS, ingatlah yg kena tudoh berkhalwat dgn osetat Badrul Lendir adalah isteri penjilat2 dan penyokong giler sperti anda. Selepas ini kalau isteri anda ke, anak lelaki atau pompuan anda ke, adik atau kakak anda ke, atau saudara mara anda ke yg jadi mangsa rakus dan buas pemimpin Fuckaton, jangan lah sedih, sebab memang padan muka anda!!!
    Yg insaf dan bertaubat dan ada akal bole berfikir, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong Parti Haramjadah, spesis2 haramjadah ini terdiri dari pemimpin2 mereka yg temolok rakus, nafsu buas membabi, kaki pukol bantai anak isteri, sudah harus direjam sampe mampos, sperti anak2 Palestina merejam askar2 Israel. Selamatkanlah diri, agama, bngsa dan negara dari anasir dajjal lahanat, Yahudi zionist dan Komunis biaDAP yg rasis giler. Jangan biarkan mereka menghancurkan bumi Tanah Melayu.

    BalasPadam
  16. Masalah perempuan bini orang ini hanya boleh di selesaikan oleh Ustaz Bad @ Bu8 bukan Nya Ustazah.

    Hanya Ustaz Bad yg mampu, apala kamu semua ini.

    Lihat Janggut cari makan dia...!

    BalasPadam
  17. abu tu dah kerap makan duit zionis disumbat oleh 'Yang Berkenaan', tu pasal naik sewel!

    yang menghancurkan perpaduan umat Islam dan nilai kemasyarakatan di Malaysia adalah PKR, PAS dan DAP, mereka inilah yang gemar membuat demo jalanan dan seribu satu macam provokasi disebalik ayat 'refomasi', 'kebebasan @ freedom', 'LGBT', yang mengundang kemarahan rakyat yang lain!

    BalasPadam
  18. bodoh dan tak bertamadun jerk komen A.B.U (aku bin unta)..... kalau dah taksub tu .anugay sapu belakang dier pown cakap konspisari umno...

    BalasPadam
  19. korang ni.. agak-agak la.. batang ostad lain mane sedap.. ostad badass ni jugak yang paling sodap..

    semua ni mesti salah UMNO.. kesan radiasi lynas di pahang sampai pompuan ni dah hilang ingatan dan ostad badass dah tak mampu kawal nafsu..

    BalasPadam
  20. A.B.U says:
    28 Februari 2012 2:30 PTG
    INI SEMUA PRANCANGN JAHAT UMNGOK UTK JATUHKN KEPIMPINAN ISLAM.DUNIA SUDH AKHIR ZAMAN APABLA GOLONGN ULAMAK DHINA DN DIFITNH. SMGA UMNGOK BERKUBUR DI PRU NANTI.AMINNNNN.

    -----------------------------------------------------
    aku stuju komen org ni..terbaek..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online