BREAKING NEWS

TERKINI !!! Azmin BERIKRAR akan bawa 100 RIBU penyokong pada 9 Januari.


Walaupun polis melarang semua pihak berhimpun di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari ini, Pakatan Rakyat akan tetap menggerakkan penyokongnya hadir memberikan sokongan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menghadapi kes tuduhan liwat.

"Insya-Allah, saya, seluruh pimpinan (Pakatan) dan seluruh rakyat Malaysia akan hadir menyatakan sokongan dan bersama-sama Datuk Seri Anwar pada hari tersebut," kata Timbalan Presiden PKR Azmin Ali (tengah, baju biru belang).

Bercakap selepas memberi taklimat kepada Majlis Pimpinan Pusat, ahli Parlimen dan ADUN PKR hari ini, Azmin menegaskan Pakatan akan menggerakkan 100,000 penyokong pada hari itu.

Katanya, walau apa pun keputusan yang diumumkan, Pakatan dan PKR telah bersedia menggalas amanah memimpin negara serta berusaha mengembalikannya ke landasan yang tepat.

"Justeru saya memberi jaminan bahawa kepimpinan PKR akan terus menerajui agenda rakyat," kata dalam sidang media di ibu pejabat parti itu pagi ini.

Turut hadir dalam sidang media tersebut, semua ahli parlimen dan ADUN PKR termasuk Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abd Rani Osman.

Mengulas lanjut berhubung perhimpunan itu, Azmin yang juga ahli parlimen Gombak berkata PAS juga memberi jaminan dan pengakuan bahawa parti itu akan menggerakkan penyokongnya dalam perhimpunan pada hari tersebut.

Katanya, jaminan tersebut diberikan selepas beliau berkomunikasi dengan setiausaha agung PAS Datuk Mustaffa Ali, yang tidak dapat hadir ke talimat tersebut kerana terpaksa menghadiri mesyuarat Dewan Harian PAS hari ini.

Ditanya berhubung sokongan DAP pula, Azmin berkata Ketua AMK Pusat Shamsul Iskandar Md Akin sedang berkomunikasi dengan pemimpin DAP.


P/S: Azmin kata PKR & PAS setuju nak join.., tapi DAP still tak bagi jawapan.. Biasalahhhh... PAS dan PKR tu pencacai jalanan saja.. DAP mana boleh join sebab dorang kan bos dalam Pakatan... Hahahahaha

6 ulasan :

  1. nak cetuskan huruhara lagi ke?

    pembangkang2 sekalian, tindakan2 anda telah membuatkan kami pengundi atas pagar, yakni org2 yg mengundi anda PRU12 lalu, merasa sungguh menyesal!

    bila agaknya anda boleh menjadi pembangkang yang berkualiti dan menghormati undang-undang?

    BalasPadam
  2. hehehe

    Perhimpunan ulang tahun kedua para gay dan penyokong LGBT pada 9 Januari 2010 di Florida Gay Pride Parade kini akan berlaku di Malaysia pada 9 Januari 2012. Jangan lupa pakai G-String yer!

    BalasPadam
  3. Kalau tuan2 dan puan2 nak berhimpun jugak pada 9 Jan. nanti kat mahkamah, JANGAN LUPA PAKAI CAWAT BESI...!

    Kalau tak, teruk nanti pungkok kena hantam oleh para peliwat2 yang turut serta memberi sokongan kepada Ahlil Peliwat Negara yang bakal menerima nasib.....

    BalasPadam
  4. Baguslah bisa lihat lembu2 ini semua kena bedal nanti..!! Harap Pihak berkuasa jgan berlembut sgt dgn lembu2 ni semua...

    BalasPadam
  5. bro anwar. semua members club gay & lesb , grup nyah & punk telah bersetuju dan pasti datang untuk bersama menjayakan kempen bebaskan bro 901. lebih 30,000 orang dari semua club & grup itu pasti datang. jangan gusar bro. kali ini sexuality merdeka akan berjaya.

    BalasPadam
  6. dia sedap sontot..kita jadi mangsa....yang pii tuuu..macam lombu di cocok pongkokkk....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online