BREAKING NEWS

Nik Aziz dapat report Polis sebab fatwa merapu..


300 orang NGO (Perkasa) berkumpul di hadapan masjid bandar Pasir Mas dan berarak menuju ke Ibu Pejabat Polis Daerah Pasir Mas (IPD) untuk membuat laporan polis terhadap Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung kenyataan beliau menghalalkan perhimpunan haram Kempen Bebaskan Anwar 901 pada 9 Januari ini.

Laporan polis dibuat ekoran laporan berita siaran 7.45 malam tadi yang mengandungi kenyataan Nik Abdul Aziz bahawa perhimpunan 901 adalah halal, dan mempunyai maksud bahawa orang ramai boleh menyertai perhimpunan berkenaan.

Kenyataan Nik Abdul Aziz itu dibuat ketika rakyat di seluruh negara membuat laporan polis bagi membantah perhimpunan tersebut kerana ia boleh menjejaskan keamanan dan keselamatan negara.


“Berdasarkan laporan berita tersebut, saya percaya ia boleh mengelirukan orang ramai dan seolah-olah menyeru rakyat untuk tidak menghormati kedaulatan undang-undang dan keluhuran Perlembagaan negara serta menimbulkan huru-hara.

“Seorang Menteri Besar yang juga ketua pentadbiran negeri dengan jelas cuba memperlekehkan undang-undang negara.

2 ulasan :

  1. ...Kenyataan Nik Abdul Aziz itu dibuat ketika rakyat di seluruh negara membuat laporan polis bagi membantah perhimpunan tersebut kerana ia boleh menjejaskan keamanan dan keselamatan negara.

    APA LAH YANG NAK KITA HARAPKAN .. KALAU KEAMANAN YANG DI KHENDAKI OLEH RAKYAT ... DI PERKECILKAN OLEH PEHAK BERWAJIB...baca berita POLIS MEMBENARKAN DEMO 901... kerja sia2 ...kerajaan tidak perlukan sokongan rakyat banyak...

    BalasPadam
  2. NABI PAS NI SEJAK DULU SAHINGGA KINI MASIH BERSIFAT BUDAK-BUDAK...BERFIKIRAN SEMPIT DAN JAHAT HATINYA......ULAMA SAMPAH YANG DISANJUNG MANUSIA DALAM PAS...DIANGKAT DARJAT SETINGGI TINGGI SAHINGGA MENYAMAI PARA NABI.....DIA TAK SEDAR DIRI TELAH DIKENCING DAN DILEMBUKAN DAP SAHINGGA DAP SUDAH BERANI KENCING ATAS SEJADAH DAN SERBAN MALAHAN BELIAU MASIH BOLEH TERSENGGIH MACAM KERANG BUSOK......MALAHAN BANGGGA DIPERBODOHKAN SEDEMIKIAN RUPA.....KALAU ADA ORANG PAS TERBACA TULISAN AKU INI TOLONG JAWAB...MEMANG NIK AZIZ NI DAH HILANH MARUAH DAN HARGA DIRI......DIPERBODOHKAN SEDEMIKIAN RUPA.....DENGAN UMNO DAN INSAN SEBANGSA DIALAH HERO...TAPI DENGAN DAP DIALAH PONDAN DAN DAYUS...JENIS MANUSIA APA TOK GARU NI...JAWAB LAH MANUSIA PAS DAN SANGKAL TULISAN AKU YANG NIK AZIZ NI DAN BACUL.......

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online