BREAKING NEWS

Kerja JAHAT APCO terbongkar.. Buat kajian TIPU!!!


Kurang daripada satu perlima responden dalam kajiselidik Universiti Malaya (UM) berasakan gabungan pembangkang Pakatan Rakyat boleh menawan Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang.

Menurut kajiselidik Pusat Demokrasi dan Pilihan Raya UM (Umcedel), 18 peratus percaya Pakatan boleh menang, manakala sebahagian besar responden merasakan BN akan mengekalkan kuasa.

Tanpa mengira kecenderungan kepartian mereka, 43 peratus daripada 2,559 responden dari seluruh negara percaya BN akan terus berkuasa, manakala 39 peratus tidak pasti.

Sebahagian besar responden yang yakin dengan kemenangan BN adalah di kalangan orang Melayu dan India, walaupun bilangan responden Cina yang percaya BN akan menang, melebihi mereka yang merasakan Pakatan Rakyat akan ambil alih.

Para responden terbahagi kepada tiga di segi keyakinan mereka terhadap pilihan raya yang adil dan telus.

Sejumlah 37 peratus merasakan pilihan raya tidak akan adil dan telus, 32 peratus yakin ia boleh dicapai, manakala yang lainnya tidak pasti.


p/s: Umcedel ni mesti dah dibayar oleh APCO untuk putarbelit cerita.. Mana boleh Pakatan kalah.. Dalam Pakatan ada Nabi.., ada Imam Mahadi.., dan ada Khalifah Umar.. So tak mungkinlah akan kalah..

Jahat punya APCO.. Asyik fitnah je kerjanya.. Cubalah buat kerja berfaedah sikit.. Tuhan sekarang ni dah bersama Pakatan tauuu... Tak percaya tanya Bob Lokman... Hahahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online