BREAKING NEWS

Cara untuk jadi KACAK dari Dr Rozmey... Serius ni beb!!!


Ni berita gembira buat lelaki-lelaki yang rasa diri 'kurang kacak' diluar sana.. Dah ada satu solusi dari Dr Rozmey untuk buatkan korang jadi kacak..

Gua tak tahulah kacak sampai tahap mana.., mungkin 'sekacak' Dr Rozmey agaknya kot?

Dalam keratan akhbar Metro kat bawah ni, gua tak tahulah yang mana 'sebelum' dan 'selepas'.. Dan gua tak faham apa kena mengena turunkan berat badan dengan kacak..

Mungkin Dr Rozmey lebih arif tentang kaitan kurus dan kacak sebab dia ada PHD dan ijazah kedoktoran..

So..., orang bijak pandai kata, usaha tu adalah tangga kejayaan. Kalau terpaksa beli 8 ratus botol sekalipun, nak kacak punya pasal apalah salahnya kann..


Itu untuk lelaki.., bagi pompuan yang nak kacak.. opss., cantik.., bolehlah try produk yang direkomen kuat oleh Pakcik Google kat bawah ni..

Kalau tengok testimoni pengguna tu, memanglah superb hasilnya.. Artis-artis kita pakai produk ni gamaknya... Pasal tu lah dorang jadi cun bukan main...

Tapi Maya Karin tetap cun Ori beb... Tak main lah kecantikan palsu tu semua.. =)

Jadi.., janganlah marah gua kalau sebarang kemungkinan berlaku setelah mencuba produk-produk terbabit.. Gua cuma ikut tema majlis je beb.. Hahahahaha....

2 ulasan :

  1. patutlah aku tengok hang hensem ..rupanya petua dr rozmey hahaha

    BalasPadam
  2. Pisau, gua pakai petua Dr Novandri laaa.. Dia lagi hensem dari Dr Rozmey... Hahahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online