BREAKING NEWS

UMNO KANTOIII... Mana ada ahli PKR keluar parti di Pmtg Pauh.


Semalam gua dan beberapa sahabat blogger melaporkan bahawa 130 ahli PKR di Pmtg Pauh keluar parti kerana marahkan Anwar..

Berita tu rupanya telah membuatkan PKR cabang Pmtg Pauh riuh rendah dan huru hara.. Malah, Mansor Othman pun dikatakan hampir pitam dengan berita tersebut.

So, dorang pun cari alasan untuk cover malu.. Dan macam biasa, UMNO dipersalahkan kononnya sengaja buat gimik politik menjelang PRU..

Gua heran betul dengan puak-puak PKR nih, tak ada alasan lain ke yang dorang nak bagi selain dari salahkan UMNO? Sesekali tu, apa salahnya mengaku bahawa dorang tu memang teruk..

Tak pun, salah kan je lah Mansor tu yang suka berjanji kosong. Payah-payah sangat, salahkan je Anwar Ibrahim sebab suka sangat buat maksiat.

Boringlah asyik-asyik salahkan UMNO je beb.. Satu Malaysia dah boleh agak apa yang puak-puak PKR tu akan kata bila dorang ditimpa masalah..

Kalau dah rakyat tak suka tu, mengaku je lahhh... Kan senangg... Hahahaha...


Timbalan Ketua AMK Permatang Pauh Saudara Afzal Khan, Menafikan bahawa seramai 130 orang ahli PKR Cabang Permatang Pauh keluar parti dan menyertai Umno.

Dari apa yang di laporkan pihak media itu hanyalah gimik politik untuk meraih sokongan rakyat pada pilihanraya ke 13 nanti, Hanya Abdul Wahab Rahman dan beberapa orangnya sahaja yang keluar parti.

AMK Permatang Pauh mencabar bekas ketua PKR ranting Tanah Liat, Abdul Wahab membuktikan yang 130 orang itu ahli PKR dari ranting Tanah Liat.

1 ulasan :

  1. Elok la tu,rakyat tanah liat dh mula tolak Parti Kelengtong Rakyat(PKR) Tahniah UMNO Pmtg Pauh.....Jom kita ramai- ramai pakat kaih peturun depa (PKR)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online