BREAKING NEWS

PANAS!!! Video Nizar politikkan KHUTBAH JUMAAT !!


Korang nak tahu tak punca sebenar anak muda mahasiswa kita sejak akhir-akhir ni kerap sangat buat demonstrasi menentang kerajaan? Jawapannya ialah Nizar Jamaluddin.

Nizarlah yang kerap menghasut rakyat supaya bangkit memberontak. Nizar juga selalu mengapi-apikan rakyat supaya marah kepada pemimpin negara.

Korang sendiri pun tahu perangai Nizar DAP ni dalam berpolitik, dia bukannya kira apa demi puaskan nafsu politik dia. Sultan pun dia sanggup sanggah beb..

So.., gua dapat tahu Nizar ni kerap sangat berceramah menghasut rakyat Perak supaya benci kepada kerajaan Malaysia.

Kalau takat ceramah di markas PAS dan ceruk kampung tu kira ok lagi baii.., tapi Nizar ni dah melampau sangat sampaikan mimbar masjid pun dia balun ceramah politik.

Korang jangan terkejut kalau gua kata, Nizar Jamaluddin dah tukar khutbah jumaat jadi khutbah politik. Ini bukan main-main beb, ini adalah satu benda yang serius.

Ni bukti kukuh bahawa PAS memang perosak agama. Dorang terlampau taksub berpolitik sampaikan Khutbah Jumaat pun dorang politikkan.

Dalam khutbah Nizar di sebuah masjid di Bukit Gantang Perak, wakil DAP dalam PAS ni menghasut agar rakyat benci pada kerajaan Islam yang ada sekarang.

Nizar juga suruh rakyat ubah kerajaan yang dia sifatkan zalim kerana dedahkan video Anwar.

Mungkin Nizar suka kalau Malaysia ni kacau bilau macam Mesir dan Turki.. Senanglah DAP nak rampas kuasa dari orang-orang Islam dalam negara..

Inilah puncanya segala kekalutan dalam masyarakat Islam sekarang. Bila mimbar masjid sudah dipergunakan bagi memenuhi kerakusan politik kepartian, maka tunggulah akibatnya nanti.

Masa tu, korang patut marah pada Nizar. Dia yang ekstrem sangat berpolitik sampai dah tak tahu nak hormatkan rumah Allah!


1 ulasan :

  1. Jabatan agama perak buat apa ye, makan gaji buta.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online