BREAKING NEWS

Merana akibat KETAGIH belalai Afrika..


Gua pun heran dengan anak-anak dara melayu zaman sekarang nih.. Dulu dorang gila kat Mat bangla, lepas tu beralih pulak pada Mat nepal yang kononnya lebih "hindustan"..

Then dorang gila pulak kat Mat Indon sampaikan berbondong-bondong minah yang ikut lari ke Lombok.. Sekarang ni, anak dara melayu "ketagih" pulak kat belalai Awang Afrika..

Satu je persoalan gua.., murah sangat ke anak dara melayu ni sampai semua bangsa dorang sanggup tadah "tuttt" dorang? Tak ada maruah sangat ke ana-anak dara melayu kita sekarang?

Gua tahu bukan semua anak-anak dara Melayu kita macam tu.., tapi kerana nila setitik, rosak habis susu sebelanga..

Inilah jadinya bila perasaan malu dah hilang dalam diri anak-anak gadis melayu.. Sedangkan dalam kitab ada bagitau, malu itu adalah perisai bagi wanita.

Sekarang ni.., gua pulak yang malu bila anak bangsa gua sendiri jadi haru biru macam ni.. Nak marahkan kerajaan sebab benarkan kemasukan warga Afrika.., pun tak boleh jugak..

Sebabnya.., macam gua kata awal tadi, anak-anak dara melayu ni bukan kira apa beb.., semua dia bedal serupa jee..

So.., apa yang anak dara melayu kita cari sebenarnya?

“Setiap tahun pasti ada saja kes wanita mengandung anak luar nikah hasil hubungan gadis Melayu dengan lelaki Afrika dirujuk kepada kami,” kata Pengasas Pusat Kebahagiaan Wanita dan Remaja (Kewaja), Yahya Mohamed Yusof.

Yahya berkata, kes terbaru diterimanya pada awal bulan ini membabitkan seorang pelajar kolej swasta berusia 20 tahun.

“Apabila dia hamil, kekasihnya enggan bertanggungjawab. Jadi, dia datang ke Kewaja untuk melahirkan bayi di sini dan bersetuju untuk menyerahkan bayi itu kepada keluarga angkat,” katanya.

Menurutnya, maklumat diperolehnya menunjukkan sebahagian besar gadis Melayu yang mempunyai hubungan dengan lelaki Afrika berkenalan menerusi laman sosial, menuntut di institusi sama atau hasil pergaulan bebas bersama rakan.

Yahya berkata, secara purata dia menerima dua kes setahun membabitkan gadis Melayu dengan lelaki Afrika dan semuanya ditinggalkan kekasih selepas mereka hamil.

“Apabila mengandung, teman lelaki mereka tidak mahu bertanggungjawab dan menghilangkan diri. Wanita yang menanggung semua beban berseorangan, menjadi mangsa, mengandung anak luar nikah dan dibuang keluarga.

“Di Kewaja mereka diberi perlindungan sehingga melahirkan bayi dan memberi semangat kepada mangsa untuk kembali kepada keluarga serta menjalani kehidupan seperti biasa. Bayi mereka pula kami serahkan kepada keluarga angkat dengan persetujuan ibunya,” katanya.

Menurutnya, kebanyakan bayi yang dilahirkan lebih mengikut genetik bapa, mewarisi rambut kerinting, berbibir tebal dan berkulit gelap menyebabkan tidak ramai pasangan yang mahu mengambil bayi ini sebagai anak angkat.

2 ulasan :

  1. Sdra MPP Online
    izin saya :

    1.Yang pompuan Melayu jadi kes saperti dalam rencana.
    2.Yang jantan Melayu jadi macam Alfian Dublin.
    3.Yang budak U jadi macam Adam.
    Yang Artistes Pompuan Melayu suka dedah aurat cam Farah.
    4.Yang Artist penyanyi Pompuam rela di peluk ratah Rosell, Melayu .
    5.Yang kena tangkap rempit adalah budak Melayu.
    6.Yang nak keluar agama Islam pun budak Melayu juga.
    7.Yang ambil pinjaman PTPPN mealyu juga (paling ramai)

    Tak mengapa!
    Mereka ini dapat tandingan hebat dari pompuan Cina PRC jadi GRO kat Selangor Johor P Pinang Melaka dan setiap hujung minggu kena tangkap.

    Walaubagai pun berdasar kan kpd perangkaan jenayah ,nisbah nya mungkin setiap satu kes dapat kenal pasti atau di tangkap atau jadi angka sah dalam laporan jabatan,10 tidak dapat. dalam kes PATI nisbah 1 pekerja berdaftar
    yang saingi 1 pekerja tidak daftar.
    Banyak lagi angka angka yang menakut kan, tetapi kebanyakan dari 25 juta penduduk Malaysia tak ambil kesah tak ambil tahu lali lalai.... sampai kan ada 5 juta warga asing dalam negara kita ini...
    1M = 28 juta-5 juta= 23 juta.
    kalu penduduk di unjur kan mencapai 54 juta termasuk jutaan warga afrika iran irak myanmar bangla vietnam thailand indon afghan pakistan cina filipin cambodia,nigeria senegal algeria somalia Kerajaan tak cukup dana nak bayor pensen,sebab itu ada SGBA.......
    Kenapa ?
    1M world view blue ocean

    arjuna waspada
    changkat lobak

    BalasPadam
  2. YG KITA DGR ANAK MUDA MELAYU DIPAKAI OLEH GENG DR ALBAN KORANG MARAH...

    YG PANTAT DIORANG DIREKAH OLEH KAUM BANGKAI DAN PARIA KORANG TAK BISING KA???

    AKU DAH BUAT KEJA AKU LEBIH DAH...ADIK BRADIK YG LAIN BILA LAGI???

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online