BREAKING NEWS

Anwar nak jadi Hang Jebat...


Gua heran satu perkara, macam manalah manusia yang penuh dengan skandal moral macam Anwar ni boleh diangkat jadi Ketua Imam Khalifah Besar Seni Silat Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong?

Puak-puak Pusaka Gayong tu dah tak ada orang lain ke yang dorang nak pilih? Apa yang cap ayam sangat dorang tu sampai peliwat macam Anwar tu pun dorang boleh ambik?

Bagi gua, Anwar tu tak layak jadi Khalifah Silat Pusaka Gayong.., silat PACAK PAYUNG boleh lah beb.. Itupun dia cuma "pacak payung" dibelakang jantan dan juga atas katil dengan chinadoll saja.

Memang memalukan!! Anak-anak Pusaka Gayong tu tak malu ke bila orang kata Ketua Imam Khalifah Besar dorang tu kaki bontot jantan? Kalau gua, memang confirm malu giler beb..

Apapun, gua cuma nak termuntah bila Anwar kata dia umpama Jebat yang difitnah dalam sejarah perjuangan melayu. Ntah dimana yang Anwar rasa dia sama dengan Jebat pun gua tak tahu...

Kalau Jebat tu memperjuangkan keadilan.., Anwar tu cuma Ketua Defacto parti Keadilan.. Tak sama tu beb...

Jebat memang difitnah diatas perkara yang dia tak buat.., tapi Anwar memang confirm kaki balun depan belakang.. Itu realiti.., siap ada video lagi baii.... So mana ada sama..

Poyo betullah Anwar tu kann.. Ada hati nak jadi Jebat kononnn... Jadi musibat bolehlahhh...

12 ulasan :

  1. malu aku sebagai ahli silat gayung... ptuih... aku masuk silat lincah kalu gini rupa... malu aku malu aku...

    BalasPadam
  2. nak jadi Hang Jebat pun tak layak. Jadi Pateh Karma Wijaya boleh la kot

    BalasPadam
  3. Biar betul Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong ni ...

    Maaf bro, aku tak sampai hati nak komen. Nak tergelak aku ...

    DSAI ni pandai silat gayong ke? Macam gayong untuk diisi cecair je.

    KAH, KAH, KAH ...

    Maaf bro ... ampun, tak tahan.

    BalasPadam
  4. Oit korang jangan nak kutuk anuar ni, tak pasal2 kena jurus buntut karang. LoL

    BalasPadam
  5. nak jadi hang jebat konon..!!! kalau hang pantat bolehlah!!

    BalasPadam
  6. aku pun nak tergelak. member-member silat ni dah x ada akal ke? atau otak letak kat lutut. Hang Jebat ke Hang Jubur?

    BalasPadam
  7. Silat kote bengkok ..

    Kalau handal sangat bebudak silat tu..suruh dia pergi Gaza lah .. nk tengok depa silat ngan rabai yahudi !!

    Seni Silat Pusaka Gayong Al Juburi .. sesuai sangat !!

    BalasPadam
  8. Hahaha.. baru aku perasan

    Tu Pak Din yang perut buncit jalan mengempang tu .. guru silat konon, nyaris tak buta kena bom asap FRU masa di Lebuhraya Kesas dulu ..

    Mana mana ada anu wara al juburi guru silat kengkang tu pun ada menyebuk, cari sekupang dua

    BalasPadam
  9. Seni Silat Gayong Pusaka BUKAN Seni Silat Gayong Malaysia...Jangan silap !

    BalasPadam
  10. Hang sebat Hang sabun, hang pepat, hang jilat...

    BalasPadam
  11. Malu ler anak gayong pusaka. Apa yang nak kamu pusakakan lagi kepada bangsa kamu kerana perjuangan kamu yang diasaskan oleh Dato' Meor telah tercemar kerana kamu berimam kalipah besar seorang peliwat dan perosak agama dan negara. Malu sungguh!

    BalasPadam
  12. cadangan kepada Seni Silat Gayung Pusaka supaya tukar jer nama kepada Seni Silat Gayung Puaka !!! Apa punya puakalah anu war al juburi tu ...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online