BREAKING NEWS

Menari bogel depan keranda.., Guan Eng patut ambil ikhtibar..


Seorang lelaki telah membayar seorang penari tarian lucah supaya menari tarian tersebut pada upacara pemakaman ayahnya yang meninggal dalam usia 103 tahun.

Penari bogel terbabit menari di depan keranda ayahnya yang bernama Cai Jinlai selama sepuluh minit ketika upacara pengkebumian itu berlangsung di bandar Taizhong, Taiwan.

Lelaki terbabit, Cai Ruigong telah membayar penari bogel tersebut lebih dari 80 pound iaitu kira-kira RM363 untuk melakukan tarian erotik setelah kematian ayahnya.

Cai Ruigong mengatakan, dia telah berjanji akan menghantarkan ayah ke alam kubur dengan pertunjukan bogel, jika ayahnya mampu berusia lebih dari seratus tahun.

Ayah Cai Ruigong, Cai Jinlai meninggal dalam usia 103 tahun. Jinlai juga menjadi manusia tertua di Taizhong serta memiliki lebih dari 100 anak, cucu, dan cicit.

Anak lelakinya menceritakan bahawa ayahnya sangat terkenal di kawasan tempat tinggalnya sebagai seorang penggemar tarian bogel.

Korang jangan pelik bila baca cerita diatas.. Macam-macam perkara lagi yang boleh korang tengok jika korang tahu pasal pengkebumian masyarakat dorang tu..

Ada sesetengah tu, siap dengan replika Ferrari, patung pembantu rumah dan juga Rumah Banglo lagi.. Kononnya buat bekalan "disana" nanti..

Hakikatnya.., dalam kitab ada cakap.., kafir hanya dijadikan kayu api je dalam neraka.. Termasuklah khalifah pujaan PAS di Penang ni jika dia tak sempat terima hidayah sebelum mati..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online