BREAKING NEWS

Anwar terpaku.., Hadi Awang SOKONG Najib pasal DAP..


Hadi Awang nampaknya sudah mulai sedar tentang layanan yang diterima oleh PAS didalam Pakatan Haram.. Khususnya layanan dari DAP yang amat buruk diterima oleh partinya..

Sebab itulah didalam program Rapat Rakyat di Stadium Malawati malam kelmarin, Hadi Awang tanpa berselindung menyatakan bahawa PAS memang diperkudakan oleh DAP..

Tapi mungkin untuk menjaga airmuka serta hati NABI PAS iaitu Nik Aziz alaihissalam yang turut hadir, Hadi kemudiannya berkata "lebih baik PAS diperkudakan oleh DAP berbanding UMNO yang diperlembu.."

Walaupun begitu, mesej yang cuba disampaikan oleh Presiden PAS tersebut amat jelas yang beliau mahukan PAS tidak lagi diperkudakan oleh DAP.

Gua rasa, Hadi mungkin malu apabila PAS diperli oleh Najib dan Muhyidin di Perhimpunan Agung UMNO.. Najib dan Muhyidin telah menyindir PAS sebagai kuda DAP kerana tak mampu bersuara didalam Pakatan..

Itu tak sewajarnya berlaku pada PAS kerana PAS adalah parti melayu/Islam kedua terbesar didalam negara dibelakang UMNO..

Amat memalukan jika PAS sanggup tunduk kepada DAP yang merupakan hanya parti kaum minoriti dalam Malaysia..

Apapun, gua respek Hadi sebab dia berani mengaku diperkudakan oleh DAP.. Cuma sekarang ni dia terpaksa akur dengan kehendak Nik Aziz alaihissalam yang tak boleh berpisah dengan DAP..

Kalau nak ada perubahan didalam PAS sekalipun.., mungkin terpaksa tunggu Nik Aziz tu "wafat" dulu agaknya.. Ye lah kan.., sapa yang berani nak lawan cakap "NABI"...

1 ulasan :

  1. WOW...WOW

    Ada Nabi Melayu plak ? Ini Nabi siap makan BUDU ?

    Kelantan ni banyak Mamat Mental !

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online