BREAKING NEWS

Liwat II : Anwar bawa wakil Kanada, Poland dan Amerika Syarikat ke Mahkamah


Orang ramai di mahkamah hari ini dikejutkan dengan kehadiran ramai wakil Kedutaan yang menemani Anwar Ibrahim bagi menjalani perbicaraan kes liwatnya.

Anwar dilihat hadir dengan ditemani oleh wakil Kedutaan dari Kanada, Poland dan Amerika Syarikat. Apa motif kehadiran wakil Kedutaan ini, tak pula dapat dipastikan.

Gua rasa.., mungkin mereka hadir bagi memberikan sokongan moral kepada Anwar, ataupun kehadiran mereka untuk sengaja tunjuk bahawa sokongan dunia terhadap Peliwat nombor satu negara tersebut.

Hari ini, tiba giliran pihak pendakwaraya pula untuk melakukan penggulungan hujah. Peguamcara II Datuk Yusof Zainal Abiden hari ini telah mempersoalkan ke engganan Anwar untuk disoalbalas.

Atas sebab tersebut, pihak pendakwaraya memohon Mahkamah mempertimbangkan motif Anwar yang menyembunyikan sesuatu tentang kejadian liwat terhadap Saiful Bukhari.

Pihak pendakwa juga mempersoalkan tindakan peguambela Anwar yang tak menjelaskan bagaimana DNA lelaki Y boleh berada di dubur mangsa.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online