BREAKING NEWS

EDISI DEDAH : Penang sudah ada PELACUR Lelaki.. Tahniah Khalifah Guan Eng.


Sekumpulan pelacur lelaki di Pulau Pinang kini dikesan menggunakan internet serta laman Fesbuk bagi mempromosikan diri serta perkhidmatan dorang.

Ada juga yang meletakkan iklan kononnya hendak mencari kenalan dilaman-laman sosial. Malah ada di antara dorang yang berani meletakkan nombor telefon dan bergambar dalam pose yang seksi.

Jika ada yang berminat dengan dorang, harga perkhidmatan yang ditawarkan akan turut disertakan.

Menurut maklumat, para pekerja seks lelaki tersebut kebanyakannya adalah dari negara China, India, Thailand, Monaco, Australia dan New Zealand.


Kumpulan ni hanya akan tinggal di hotel sebagai tetamu untuk mengelakkan ditahan pihak berkuasa.

Caj yang dikenakan adalah sekitar RM150-250 bagi satu sessi. Bayaran tambahan sebanyak RM100 pula akan dikenakan jika lelaki tersebut berasal dari negara barat.

Namun para pelacur lelaki ini bersedia untuk menurunkan harga sekiranya pelanggan tidak mampu.

Pelanggan juga diminta untuk membayar tambang teksi sekiranya perkhidmatan jantan kabaret itu diperlukan di luar hotel tempat pekerja seks ini menginap.

So.., tahniahlah kepada Ah Beng dan juga Kerajaan DAP Penang kerana mewujudkan satu lagi industri baru di Penang ni. Sebelum ni, gua tak pernah dengar pulak di negeri ni ada pelacur lelaki.

Tapi sekarang dah makin Advance.. Patutlah Anwar tak kacau pun apa yang Ah Beng buat di Penang ni.., rupa-rupanya Anwar suka cara Ah Beng perintah negeri..

Apa kata Salleh Man dan PAS??? Macam biasalahhh... PAS mana berani angkat muka dengan DAP. Telor dorang sudah kena picit maaa... Hahahahaha...

1 ulasan :

  1. uih...dahsyat giler...abg nuar dah test dulu ke jantan2 gersang tu...tak kan tengok je kut...ntah2 ah beng dah on dulu gamak nye...hehehehe....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online