BREAKING NEWS

WIKILEAKS !!! Saiful Bukhari MEMANG tak diliwat!!!


Selama ni banyak yang tertanya-tanya kenapa puak-puak pencacai Pakatan tak mahu nak percaya yang Anwar tu peliwat walaupun Saiful dah bersumpah laknat depan Quran.

Rupanya, dorang percaya pada hujah Anwar serta peguam-peguamnya pasal Saiful yang banyak diwar-warkan dalam ceramah Pakatan.

Korang nak tahu hujah apa yang Anwar dan pencacai Pakatan gunakan untuk memberitahu rakyat bahawa Saiful Bukhari tak diliwat?

Jom kita baca dibawah ni.. Gua dah copy&paste untuk korang..

1) Saiful mendakwa diliwat dalam keadaan menungging lebih 12 minit. Pasti ada bekas atau kesan lecet pada lutut akibat tekanan ditusuk, tetapi sebenarnya langsung tiada! Saiful boleh minum kopi dan makan karipap selepas kununnya diliwat antara jam 3.01 petang hingga 4 petang 26 Jun 2008!

2) Pemilik kondo, Hassanuddin Hamid tidak pernah dipanggil memberi keterangan sebagai saksi pendakwa sekiranya kejadian liwat itu benar-benar berlaku di premis miliknya.

3) Jeli KY yang sepatutnya jadi bahan bukti langsung tidak kelihatan padahal Saiful mendakwa Anwar meliwatnya menggunakan bahan pelincir tersebut. Bahkan bahan tersebut langsung tiada dalam rekod bukti jenayah menurut laporan polis sendiri!

4) Keterangan dan fakta perubatan oleh pakar tulang belakang dari Jerman, Dr Thomas Hoogland yang merawat sakit tulang belakang Anwar akibat terjatuh dari kuda pada 1997 mengesahkan bahawa amat mustahil seseorang yang masih mendapatkan rawatan berupaya melakukan hubungan jenis jauh sekali hubungan sejenis sekalipun. Anwar mendapatkan rawatan susulan pada 2004 dan 2008 di Klinik Alpha milik Dr Hoogland di Munich, Jerman.

5) Pakar DNA dari Australia, Dr Brian McDonald hairan kerana sepanjang kerjayanya, belum pernah dia berupaya membuktikan mahupun menjalankan kajian ke atas jangka hayat sperma yang boleh hidup lebih 72 jam di luar zakar sedangkan ASP Jude Preira hanya menyimpan sampel air mani di biliknya yang sudah pasti berada pada suhu bilik, dan boleh musnah!

6) Ketua pasukan pendakwaan Yusof Zainal Abiden tidak pernah membuktikan secara fakta saintifik sama ada perubatan, klinikal mahupun rujukan sahih daripada sumber yang diperakui dan disahkan oleh badan profesional bahawa sperma manusia boleh bertahan sehingga 96 jam semasa perbicaraan berlangsung.

7) Keadaan Saiful yang menunjukkan rasa tidak tertekan atau menyembunyikan sesuatu bukti jelas bahawa Saiful berbohong mendakwa Anwar meliwatnya, malah tiada bukti sehelai bulu pun ditemui di atas katil dan cadar mahupun bilik, padahal manusia normal menggugurkan lebih kurang 100 helai bulu dari badan sehari secara normal!

8) Dua hari masa untuk Saiful ambil untuk membuat pemeriksaan perubatan seterusnya langsung tidak bersolat Jumaat akibat kununnya berhadas besar. Mengapa sampai dua hari berlalu baru hendak bertindak? Alasan dia mahu mendapatkan kepastian dari rakannya hanyalah helah lemah untuk memberi masa dia menusuk lubang duburnya sendiri dengan objek bermaterial plastik!

9) Pertemuannya bersama ibu angkatnya Mumtaz Jaafar dan Rosmah Mansor antara fakta jelas tuduhan fitnah ini satu konspirasi terancang untuk memusnahkan kerjaya Anwar selepas gagal menentang hujah dan perjuangannya membanteras rasuah dan penyelewengan secara politik.

10) Najib Altantuya dalang sebenar konspirasi fitnah ini dengan berbohong kepada seluruh dunia Saiful berjumpa dengannya untuk mendapatkan biasiswa pelajaran sedangkan pada waktu pertemuan itu Saiful sudah pun dibuang dari Universiti Tenaga Nasional (UNITEN)!



p/s: Terbukti.., perkataan bangang itu memang dicipta untuk puak-puak penyokong Pakatan.. Hahahaha..

5 ulasan :

  1. mana ada fakta.. semua tu auta pencacai fuckatan sahaja

    BalasPadam
  2. nak buat cemana lagi, kalau dia ngaku anwar tu salah mana nak letak muka,

    lebih kurang stail wan jijah, nurul izzah dan sekutunya, lebih baik perasan betul dan benar daripada berterusterang!

    BalasPadam
  3. Apa yang susah sangat Mamat Pakatan ni nak defend !

    La ni Anuar tu bebas. Jemput dia pi hotel tang mana mana pon. Dah tu hang tanggai seluaq hang dan tadah jubor hang yang VIRGIN tu kat dia.

    Tengok la nanti dia balas ka atau tak balas !

    Pastu baru la defend !!!

    BalasPadam
  4. Fikir gune akal...islam mintak 4 saksi yg warak.INGAT...Allah ade...nti kene soal d alkhirat....

    BalasPadam
  5. Tak tau lah yang mana fakta dan auta

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online