BREAKING NEWS

18 SXXX !!!! : Demonstrasi tunjuk NENEN.., Guan Eng mesti sukaa...


Ada sekumpulan wanita telah bertindak mendedahkan payudara dorang didalam satu tunjuk perasaan bagi membantah penyalahgunaan kuasa di satu mesyuarat pembangkang..

Wanita-wanita tersebut merupakan aktivis satu NGO yang ditubuhkan bagi membela hak asasi golongan berkenaan..

Dengan hanya berseluar jeans pendek, wanita-wanita berkenaan dengan sengaja mempamerkan payudara masing-masing kepada orang awam disekitar kawasan berkenaan..

Mereka juga membawa sepanduk mengecam rasuah serta penyelewengan kuasa dikalangan anggota pembangkang di negara tersebut.


Polis yang dipanggil bagi mengawal keadaan, terpaksa mengheret beberapa wanita terbabit ke balai disebabkan tindakan kelucahan melampau yang ditunjukkan oleh para aktivis itu..

Tapi jangan silap faham.., semua kejadian tu bukan berlaku di negara kita sebaliknya ia berlaku di Kiev, Ukraine.

Korang agak-agak lah kann.., berani tak aktivis-aktivis NGO wanita kita tiru apa yang dibuat oleh minah saleh diluar negara tu?


Cuba bayangkan Ambiga bersama-sama beberapa aktivis BERSIH berarak sambil menayangkan payudara mereka kepada umum.., mesti kecoh giler beb.. Anak Guan Eng mesti sukaa punyalahh...

Kalau kejadian ni jadi kat sini.., gua cuma nak tengok "nasi lemak" Nurul Izzah je.., Ambiga dan Zuraidah Mak Lampir tu gua pass kat korang je lahh... Hehehehe...

1 ulasan :

  1. mana aci woo...mpp nak nasi lemak ayam goreng je...nasi lemak biasa dgn telur rebus setengah lu bg kat kitorang....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online