BREAKING NEWS

Kaum KAFIR di Malaysia semakin MELAMPAU !!!!


Orang-orang kafir sentiasa mencari jalan untuk menghancurkan Islam.. Perkara ni dah dimaklumkan kepada kita didalam Quran beribu tahun dahulu lagi..

So.., apa yang jadi sekarang ni di Malaysia adalah buktinya.. Apabila ibadah Korban dipertikaikan oleh kaum minoriti KAFIR didalam negara, apa lagi yang kita nak harapkan dari puak-puak kafir laknatullah ni semua?

Yang peliknya, PAS langsung tak bersuara dalam isu ni.. Walaupun UMNO dikatakan tak Islamik, tapi ada jugak teguran dari Muhyidin Yasin..

Mana komen dari Nik Aziz? Mana suara Hadi Awang? Mana demonstrasi dari Nasrudin Tantawi? Mana puak-puak yang mengaku pejuang Islam sebenar? Takkan semua dah hilang telor beb bila berhadapan dengan kafir?

Korang bacalah sendiri komen-komen bangang puak-puak kafir yang pertikaikan ibadah umat Islam ni DISINI..

Cuba bayangkan kalau puak-puak ni berkuasa melalui Pakatan Rakyat.. Bukan kata umat Islam nak hidup senang..., nak beribadat pun susah nanti... Lu fikirlah sendiri beb!!!

3 ulasan :

  1. Kita lembut sangat kut bro... tu depa naik kepala!

    BalasPadam
  2. Bro.
    Jangan bergantung sangat pada PAS,..bab agama nie UMNO lebih terkedepan. PAS tak boleh diharap,tidur sebantal dengan KAFIR

    PAS IS DEAD..

    BalasPadam
  3. depa semua tu berani komen camtu sebab depa tahu ada 'pejuang' islam yg akan bela depa nanti..

    sampai skrg pejuang islam yg mengaku tebal iman mereka, begitu garang dgn umno, tapi masih berdiam diri dgn komen2 kafir celaka tu! takde sorang pun yang berani bersuara. munafik punya pejuang islam!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online