BREAKING NEWS

GILA!!! Doktor gigi masukkan zakar ke mulut pesakit..


Seorang pesakit perempuan di hospital Shanghai China datang ke hospital kerana ada masalah dengan gigi dan mulutnya sehingga harus dibedah. Ketika diminta menutup mata dan membuka mulutnya, pesakit ini menurut saja kerana mengira memang demikian prosedurnya.

Tapi pesakit berkenaan merasakan ada benda asing dengan ukuran tidak wajar masuk ke dalam mulutnya yang sedang terbuka. Betapa terkejutnya dia ketika membuka mata, ternyata benda yang ada di mulutnya adalah kemaluan doktor yang sengaja dikeluarkan dari seluarnya.

Kejadian memalukan itu terjadi di hospital Qinpu Zhongshan yang terletak di daerah Qinpu, Shanghai. Pelakunya adalah seorang doktor gigi berusia 28 tahun,bergelar master dan telah bekerja di hospital tersebut selama 2 tahun.

Perilaku doktor gigi yang sungguh keterlaluan ini membuatkannya ditahan pihak polis. Pihak hospital sendiri mengaku belum dapat memberikan kronologi yang lebih detail kerana kes ini masih dalam siasatan.

Namun yang jelas peristiwa ini mengejutkan semua orang yang pernah mengenal doktor tersebut. “Dia adalah doktor gigi yang sangat berkualiti, belum pernah menunjukkan perilaku seperti ini,” kata Wang, salah seorang staf di hospital itu.

Dipercayai bahawa doktor gigi tersebut sedang mengalami masalah stress kerana sedang mengurus proses pernikahan dengan kekasihnya..

Walaupun terbukti bahwa doktor gigi tersebut mengalami depresi, perilaku seks yang menyimpangnya itu tetap menjadi satu kesalahan...

2 ulasan :

  1. kalau kat Malaysia xde hal punya sebab kat sini ada kepala nya hehehehe

    BalasPadam
  2. 'KEPALA' nya kat M'sia tak masuk dlm mulut (mulut tu kira Bersih 0.0 lagi) ...di sini dia masuk ikut belakang bontot! ...bersemumeh taik kunyit! Yikes!!! eheheh!!! :)))

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online