BREAKING NEWS

Bahalol punya PAS!!! Dah tak ada orang Islam ke nak agih daging korban?


Daging korban sewaktu Aidiladha hanya dikhaskan buat umat Islam sahaja. Ada larangan supaya ia jangan diberikan kepada kaum kafir kerana korban semasa Aidiladha ialah satu ibadah, bukannya suka-suka dilakukan seperti di majlis kenduri kahwin.

Tetapi, tidak pernah terdengar pula hukum melarang kaum kafir hadir sewaktu upacara korban dilakukan. Mungkin dari segi adab dan juga sikap hormat menghormati sesama agama, kaum kafir selama ini tidak pernah melibatkan diri didalam upacara keagamaan umat Islam yang satu ini.

Namun apa yang menyedihkan, pada Aidiladha kali ini, ibadah korban seolah-olah dicemari dengan pembabitan Ahli Parlimen Batu iaitu Tian Chua bergambar semasa melapah daging korban. Begitu juga dengan pengagihan daging korban oleh wakil DAP Teressa Kok kepada umat Islam di Parlimen Seputeh.

Baca seterusnya DISINI...

1 ulasan :

  1. Pas sudah terlalu byk melacurkan agama demi agenda politk mereka...

    Maruah Islam semakin hancur di perkotak katikan oleh puak kafir Dap di sebabkan oleh Pas ni.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online