BREAKING NEWS

Ratusan RIBU rakyat Serdang serbu ceramah Hadi dan Wan Azizah..


Hebat beb !!! Memang confirm UMNO/BN akan kalah di PRU13 kalau macam ni punya keadaan..

Korang tengok sendirilah macam mana sambutan rakyat Serdang di ceramah Presiden PAS dan Presiden PKR tu.. Marvelous beb...

Selain Hadi dan Kak Jijah.., Dr Rani, Mazlan Aliman dan Suhaizan Kayat pun ada jugak kat ceramah yang diadakan di Dewan Tertutup Serdang tu..

Dan gua rasa.., paling kurang pun seratus ribu yang hadir tuuu.. Cuma angle kamera je tak mampu nak tangkap semua sebab terlampau ramai..

Ye lahhh.., yang datang tu bukan calang-calang orang... Presiden-presiden parti dan jaguh-jaguh terulung Pakatan Haromm tu beb...

Gua yakin..., Najib mesti tengah mengeletar lutut bila tengok je gambar RATUSAN RIBU rakyat yang serbu ceramah Hadi dan Jijah ni....

Hahahahahaha....





16 ulasan :

  1. Fuyooiii...ramainya. Tentu jem trok kat situ. 2ketua besar tu. Rugi tak pi meniaga kat luar stadium. Habis la Umno cam ni...7kali PRU pon kalah.

    BalasPadam
  2. mrk terlupa nak angkut dgn bas kali ni daaa!! tak mcm birthday pas 6 thaun 2 hari lepas...10000 ooii!! ada kata 20000 ooooii!! kalau campur budak2 bwh umur, remaja tak layak mengundi lagi, bayi2 atas dukungan, memangla ramai!! p[;'\/-ooodah!!

    BalasPadam
  3. masih ada gak Melayu2 Bodo yang dok pi dengar temberang Pakatan

    fikir guna akal bro...bukan guna lutut mcm mat sabun

    al kunyit (SUWEY sebut nama dia...kahak ptuiii!!) tak dtg?

    BalasPadam
  4. ketentuan ALLAH yg menunjukkan sapa yg benar dan sapa yg tipu...

    aku bangga diatas kesedaran masyarakat malaysia yg menolak hadi dan jijah ni...

    langit tak selalu cerah la...

    insaf la hadi dan jijah...

    maybe yg datang tu cuma nak tengok wajah bini dayus dan penjilat tegar dap jer kot...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  5. Ramai giler tu!

    Kerusi kosong tu dipenuhi oleh syaitan yakni kawan-kawan PAS,PKR,DAP

    Sebabnya syaitan memang suka PAS maklumlah bak cogan kata PAS

    "Dimana ada fitnah, di situ ada PAS"

    BalasPadam
  6. Haa...mana hang tau, yang datang tu semuanya dapat tanah sepuluh ekar kalau PR dapat perintah Malaysia. Tanah negeri mana entah lah?. Kalau tanah di Selangor sepatutnya sekarang lah dia beri. Tak boleh sebab tanah di Selangor ni mahal,tertentu dan tersirap untuk pemimpin pakatan sahaja atau untuk projek-projek besar yang melayu tak mampu memilikinya. Tengoklah di Sri Serdang dekat balai polis dan pasar awam. Persatuan Penduduk Islam Sri Serdang (PEPITAS) dah lama dok minta tanah belakang deretan kedai depan sekolah kebangsaan sri serdang nak buat surau. sampai hari ni tak lulus-lulusnya. Ini adalah janji sahaja, janji munafiq.

    BalasPadam
  7. Rakyat dah naik Meluuuaaaattt !!
    Cuma puak2 pas je yg perasan lebih !

    BalasPadam
  8. Dulu sebelum PRU 2008 orang ramai berpusu2 mendengar ceramah pembangkang. Sanggup berjalan jauh kerana parkir penuh. Pelbagai janji dibuat jika mereka berjaya memerintah negara. Tetapi bila mereka berkuasa dibeberapa negeri pelbagai masalah melanda. Sikap pembangkang yang jelas terlalu beri muka kepada DAP yang anti Melayu Islam menyebabkan ramai tidak mahu menyokong pembangkang. Kita sudah bosan sikap pemimpin Islam pembangkang yang asyik salahkan UMNO dan sering menutup kesalahan dilakukan pemimpin pembangkang.

    BalasPadam
  9. Orang UMNO dah seperti orang kafir yg takkan mendapat hidayah dari tuhannya kerana pintu hati kamu telah ditutup rapat-rapat


    [6]
    Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman.
    [7]
    (Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar.

    BalasPadam
  10. Sesungguhnya orang PAS dan PKR dah seperti orang kafir yg takkan mendapat hidayah dari tuhannya kerana pintu hati kamu telah ditutup rapat-rapat


    [6]
    Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman.
    [7]
    (Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar.

    BalasPadam
  11. sungguh la.. padat sungguh. itu belum kira kat luar stadium yang tak dapat masuk.
    rugi tak pergi berniaga video porno china-doll kat sana. mesti laku punya, maklumlah pemimpin berlakun..

    BalasPadam
  12. salah...100 ratus ribu datang..tapi separuh dah pegi alamanda, separuh pegi mines..separuh dah makan stik kat balakong..kalau diorang datang..ramai wooo!! hik hik

    BalasPadam
  13. Siapa yang tak nampak memang matanya rabun . Ada lebih kurang 100 ribu sebab itu saksi mata besi tak boleh pakai. Saya disini pun boleh nampak hanya bersaksikan 2 biji mata saja . Memang Allah dah tunjuk yang mana hak dan yang mana bathil.

    BalasPadam
  14. anon 9.46

    mata dan hati ko mayb dah dibutakan sampai ko tak boleh menilai antara yang benar dan dusta. sungguh kasihan

    BalasPadam
  15. Tak haramkah Hj.hadi dok sebelah Wan jijah tu,Pok Nik kata suara wanita itu Aurat nak baca Al Quraan utk mmusabaqah pun haram,wan jijah dok ceramah tu suara dia tak auratkah dan jelas ada percampuran lelaki dan wanita dlm majlis ceramah ni atau hukum ni tak dipakai pasal dok dalam jemaah mereka...kalau dalam ceramah jemaah lain sah haram !!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online