BREAKING NEWS

WOW!! Khidmat Pembantu Rumah telanjang...


Seorang lelaki memulakan perniagaan yang didakwanya sebagai unik di bandar di Indiana ini. Lelaki berkenaan yang meminta namanya tidak disiarkan berkata, syarikatnya, Fort Wayne Dust Bunnies menawarkan khidmat pembantu rumah kepada pelanggan tetapi kerja membersih akan dilakukan secara bertelanjang.

Pembantu rumah itu hanya dibenarkan melakukan kerja ringan seperti membasuh pinggan mangkuk, permaidani dan membersihkan habuk. Pelanggan dikenakan bayaran sebanyak AS$60 (RM180) sejam untuk hari biasa dengan waktu kerja minimum dua jam.

Setiap pembantu rumah itu akan diiringi seorang pengawal keselamatan dan pelanggan tidak dibenarkan menyentuh wanita berkenaan. Pemilik syarikat itu berkata, pembantu rumah itu memperoleh pendapatan kira-kira AS$30(RM90) sejam.

Jurucakap Majlis Bandar Raya Fort Wayne, Frank Suarez berkata, pihaknya tidak mempunyai cara untuk menghalang perkhidmatan seumpama itu.


p/s: Anwar dan Mat Sabu mesti suka banget niii... Nasib baik tak ada service macam ni di Malaysia...

4 ulasan :

  1. PSSSTTT MPP ... LU ADA CONTACT NUMBER? TERINGIN GAK!

    BalasPadam
  2. huh!! klu ade kat m'sia nih..alamatnya pembantu rumah nie pasti extra service!!!

    BalasPadam
  3. ala MPP. Kalau ada sevis tu kat Mesia, gua yakin, lu pun register seneyap2. kahkahkah

    BalasPadam
  4. Kjee.. Percayalahhh.. gua bukanlah lelaki macho yang macam tu.. Tapi kalau yang jadi pembantu rumah tu segojes Lisa Surihani.., confirm gua dengan berat hati register diri.. Hahahahaha..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online