BREAKING NEWS

Keling Mano dihukum gantung sebab hina bendera..


Anggota parlimen Kota Alam Shah M Manoharan digantung enam bulan oleh jawatankuasa disiplin DAP ekoran kenyataan kontroversi berhubung bendera Malaysia.

Pengerusi jawatankuasa itu Tan Kok Wai berkata mengumumkan keputusan itu selepas sidang panjang badan itu di ibu pejabat DAP di Kuala Lumpur hari ini.

Pada 16 September lepas, Manoharan membuat kenyataan di Facebook bahawa beliau enggan mengibarkan Jalur Gemilang kerana ia didakwa tidak menggambarkan Malaysia, tetapi lebih kepada BN.

Manoharan juga dilaporkan membuat kenyataan akan menukar Jalur Gemilang dengan bendera lain. Tindakan itu mengundang kemarahan dan laporan polis pelbagai pihak.

Setakat semalam, Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, polis masih mengkaji kes itu dan menasihatkan semua pihak berhati-hati mengeluarkan kenyataan.


p/s: Kalau kena kat dorang, berlakonlah kena gantung 6 bulan untuk tutup mulut rakyat.. Cuba kalau orang BN yang kata macam keling Mano tu.., confirm puak-puak Pakatan suruh sumbat masuk dalam jel atau buang negara..

Lepas ni senang lah puak-puak regim DAP tu.. Boleh hina ikut suka lepas tu dihukum gantung keahlian selama beberapa bulan.. Kena gantung tu bukan sakit dan rugi apapun.. Lainlah kalau kena tali gantung...

1 ulasan :

  1. xde kesan pun gantung2 ni,dap wt syarat je tu....lg best,xyah wt keje....kene gantung tpi masyukkkkk...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online