BREAKING NEWS

Tak Malu !!!! Guan Eng tiru Najib di konti radio....


Memang betullah kepala rejim komunis kiasu di Penang ni langsung tak reti malu.. Muka tebal macam tembok china..

Bila dia tengok Najib dapat sambutan hebat bila turun berkomunikasi bersama rakyat di konti-konti radio.., si lidah bewak Guan Eng ni pun teringin jugak nak buat benda yang sama..


Tapi masalahnya.., tak ada stesyen Radio di Malaysia ni nak jemput dia.. So.., dia pun cari lah radio di luar negara.. Sangap betul !!!

Ye lahh.. pihak radio kat Australia tu manalah tahu sapa sebenarnya cina kiasu tu.. Kalau dorang tau yang dorang interview tu adalah penipu dan pembohong nombor 1 di Penang, mampus dorang tak nak beb..


Dan part yang paling best, si Guan Eng tu bukan nak cerita pasal kemajuan negeri yang dorang "jajah" sekarang.., tapi dia asyik cerita politik dan cerita pasal kerajaan Malaysia yang sangat zalim sebab ada I.S.A..

Gua pun pelik..., Najib masuk ke konti radio untuk dekat dengan rakyat dan tak pernah gua dengar dia hentam pembangkang.. Tapi si chauvinist Guan Eng tu pulak masuk radio untuk hentam kerajaan..

Nampak sangat tololnya anak Kit Siang tu..

4 ulasan :

  1. Meluat ! tgk LGE...aku masih terbayang2 poster DAP masa pru 12...CINA UNDI CINA !..maka menang lah Cina Penang.

    BalasPadam
  2. Assalam Bro

    Jangan tak tahu pula bakal PM/Presiden Malaysia tu... Sebab tu apa Najib buat dia kena praktis dulu supaya tidak kekok bila tetiba aje ditabalkan jadi Presiden Malaysia Pertama... wakakakaaaaa

    BalasPadam
  3. Takde semangat cintakan negara langsung. LGE mmg unMalaysian.

    BalasPadam
  4. Tak pe lah.. dia dah nak belah pegi Aust. tak lama lagi.. Nak jadi ahli politik kat sana... kat sini PRU13 dia dah tak laku lagi..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online