BREAKING NEWS

Nik Aziz nak masuk PKR??? BIAR BETUL NIII....


Dah lama gua tak baca cerita lawak dari PKR nih sebenarnya.. Tapi bila gua baca kenyataan PKR Kelantan tu yang nak senaraikan golongan ulamak untuk bertanding di Pilihanraya umum 13 nanti di negeri tu, gua memang tak boleh tahan rasa nak gelak..

Persoalannya.., ada ulamak ke dalam PKR tu beb? Gua tak tahu lah macam mana korang nampak, tapi bagi gua.., hanya ada satu je ulalalamak dalam PKR tu..

Tak lain tak bukan hanyalah manusia anugerah Tuhan.., Syeikh ANUwar Al-buntuti Wal chinadoll... Tak pun.., mungkin PKR nak offer Nik Aziz untuk bertanding atas tiket parti cap mata tu.. Panas tu beb...

Tak mustahil jugak sebab puak-puak PAS dah mula desak Nik Aziz supaya jangan bertanding lagi di PRU 13 nanti.. Lagipun.., Nik Aziz tu memang sayang banget kat Syeikh ANUwar tu...

Korang tak percaya?? Percayalahhhh... The Truth is out there... Hahahahaha...

2 ulasan :

  1. hahahaha smart gila pak nuar pakai serban

    BalasPadam
  2. Adoiii...lawak menda la puak2 haram ni tgh buat ni? Satu lagi soalan aku, ada lagi ke orang sokong poakatan haram ni?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online