BREAKING NEWS

HOT !!! Guan Eng sambut merdeka di NEGARA KOMUNIS..


Bukan main suka lagi puak-puak Pakatan hentam Najib yang pergi ke luar negara untuk dapatkan rawatan bagi kecederaan lutut dia..

Macam-macam dorang kata kat Mr Pm.. Tak patriotiklah.., tak bersemangat kemerdekaan lah.., tak hargai pejuang negara lahh..

Tapi satu perkara yang dorang buat-buat senyap ialah.., Ketua Regim DAP di Penang pun sambut merdeka di luar negara jugak.. Siap bawak family lagi tauu..

Guan ke China mungkin nak sampaikan khabar gembira kat Ketua Komunis di sana.. Mungkin dia nak bagitau yang komunis Malaya dah diterima sebagai pejuang kemerdekaan..

So.., apa kata pencacai-pencacai angkat najis PAS dan PKR? Takkan tak berani nak hentam Ketua Regim DAP tu kot?

Puak-puak melayu Pakatan ni dengan melayu Umno dorang menyalak bukan main.., tapi hilang telor bila berdepan dengan kafir DAP.. Bangkai betul !!!



Selepas Datuk Seri Najib Razak menjadi bidasan pelbagai pihak dan dikecam hebat sebagai tidak patriotik sewaktu negara menyambut hari kemerdekaan kerana berada di luar negara, kini heboh pula diperkatakan mengenai Ketua Menteri P.Pinang yang juga tiada di Malaysia semasa rakyat menyambut hari kebangsaan.

Jika Perdana Menteri dilihat tak serius menyambut Kemerdekaan negara kerana berkunjung ke Australia pada 31 Ogos yang lalu, Pihak UtaraNews dimaklumkan mengenai Ketua Menteri P.Pinang juga telah berada di luar negara pada hari yang sama.

Datuk Seri Najib Razak berlepas ke Australia dikatakan bagi menghadiri sessi Fisioterapi terhadap kecederaan lututnya manakala Lim Guan Eng pula berada di China pada hari tersebut. - UtaraNews.

2 ulasan :

  1. Commissar Guan Eng

    BalasPadam
  2. siapa yg bagi kerakyaatan kepada kaum india ,cina ,benggali bila nak merdeka dahulu??? UMNO.
    la ni nak marah pulak! Bila mereka dah jadi rakyat malaysia , marah pulak?
    PAS dari dulu tak setuju. Tapi kalau dah diberi , tak boleh kata mereka buka rakyat Malaysia?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online