BREAKING NEWS

Mat Sabu akan sokong Chin Peng malam ni di Perak..


Gua difahamkan, Mat Sabu dijadualkan berceramah di Taiping Perak malam ni.. Penyokong komunis ni akan berceramah bersama-sama dengan anak saudara Chin Peng iaitu Nga Kor Ming.

Elok lah tu.., Mat Sabu sokong pengkhianat Mat Indera.., berceramah pulak dengan keturunan komunis diatas satu pentas..

Gua jangka, Mat Sabu akan kata Chin Peng juga adalah pejuang kemerdekaan sebab Chin Peng adalah Ketua Parti Komunis Malaya..

Dan kalau propaganda Mat Sabu dan PAS untuk mengiktiraf perjuangan komunis ni berjaya.., korang bersiap sedialah untuk terima hakikat bahawa anak cucu korang akan mengagung-agungkan nama dan gambar Chin Peng sebagai idola suatu hari nanti..

Ini bermakna, semua askar dan Polis yang mati serta cedera lawan komunis dari tahun 1940 hingga tahun 1989 adalah pengkhianat sebab lawan pejuang kemerdekaan.

Askar-askar kita yang mati mempertahankan negara dari kekejaman komunis juga mati kataklah jawabnya kalau propaganda Mat Sabu dan PAS sekarang ni berkesan mempengaruhi generasi muda negara..

Korang cuba bayangkan.., suatu hari nanti di hari kemerdekaan negara.., bendera komunis dan gambar Chin Peng terpapar megah dalam TV dan juga media.. Itu kalau Pakatan memerintah lahh..

Korang nak ke macam tu? Korang sanggup ke terima agenda komunis sebagai sebahagian dari sistem negara ni?

Kalau nak.., korang sokonglah Mat Sabu dan juga PAS laknatullah.. Tapi kalau korang tak nak.., tolaklah PAS dan Pakatan di PRU  nanti..

Jangan biarkan anak cucu korang lepas ni memuja komunis sebagai satu fahaman suci hasil dakyah dajjal kecil Mat Sabu..

1 ulasan :

  1. tuan/puan, sebelum nak sokong pembangkang/komunis dan yang seangkatan dengannya, sila tonton filem HATI MALAYA 1957. semoga terbuka pintu hati dan minda yang telah diracuni sekian lama

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online