BREAKING NEWS

GEMPAR!! Jutaan penyokong Komunis hadir beri sokongan pada Mat Sabu di Perak.


Bertempat di Balai Islam Bukit Jana, Kamunting, Taiping, jutaan penyokong Jeneral Mat Sabu dan Nga Kor Ming hadir memberi sokongan terhadap pemimpin pujaan dorang..


Hasil tinjauan gua mendapati, pendengar yang hadir bukan semuanya datang dari Taiping, tapi ada yang datang dari kuala Kangsar, Ipoh, Parit buntar bahkan ada juga yang datang dari Lumut dan juga Tapah.


Gua rasa, ini bukti kukuh bahawa pencacai PAS langsung tak cerdik.. Apa saja yang pemimpin dorang buat, semuanya dorang telan bulat-bulat..


Melihat senario ni, gua yakin.., kalau Jeneral Mat Sabu kata kentut dia wangi pun ahlul-ahlul PAS akan percaya dan bertakbir.. Bengong Betul !!!

3 ulasan :

  1. gambar last tu minta projek dengan mat sabu ke hehehe

    BalasPadam
  2. Baik baik.... nanti balik baik periksa...kalau kalau dah kena jilat.. dunia sekarang ini perangai lain .. nampak lain...

    BalasPadam
  3. MASIH ADA LAGI BANGSA MELAYU YANG BEBAL....LEPAS NI JANGAN TERKEJUT KAUM INI AKAN MEMBINA TUGU MAT INDERA ATAU MEMBINA BERHALA ALA-ALA MAT INDERA UNTUK DISEMBAH....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online