BREAKING NEWS

PANAS!!!! Mat Sabu MENGAMUK akibat cukai prepaid 6 peratus...


Heboh hari ni bila kerajaan umumkan cukai 6 peratus dikenakan pada prepaid service.. Ramai yang tak ingat dunia punya meroyan marah kat kerajaan..

Gua taklah marah sangat sebab gua tak pakai prepaid.. Gua pakai talipon awam jee kalau nak call aweks-aweks gua.. So gua tak kisah lahh..

Tapi korang tau tak.., marah korang semua tak boleh celen lagi dengan Mat Sabu punya marah.. Gua dimaklumkan Mat Sabu mengamuk gila pasal cukai 6 peratus ni beb..

Pasal apa Mat Sabu marah sangat??? Kenapa dia meroyan bagai nak rak bila cukai prepaid naik???

Korang KLIK SINI untuk jawapannya... Hahahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online