BREAKING NEWS

PANASSS!!! Selepas Ku Li, kini Hishamuddin jadi tumpuan Nik Aziz?


Selepas usaha Pok Nik untuk pujuk Ku Li gantikan Anwar sebagai Ketua Pembangkang didalam Pakatan tak berhasil, kini ada ura-ura Pok Nik akan cari pemimpin UMNO yang lain pulak..

Kalau ikut gambar diatas.., apakah Hisham keris akan menjadi penganti kepada Ku Li untuk dijadikan galang ganti kepada Anwar yang InsyaAllah bakal merengkok dalam penjara?

Atas tujuan apakah Pok Nik berjumpa dan berbuka puasa dengan Hisham? Takkan hanya sekadar suka-suka tanpa ada sebarang agenda?

Kenapa Pok Nik tak berbuka puasa saja dengan Hadi Awang ataupun Husam Musa? Paling koman pun, kenapa Pok Nik tak berbuka puasa dengan Mat Sabu atau Anwar?

Kenapa pilih Hisham dan bukannya Najib atau Muhyidin? Kenapa tak pilih Kit sial atau Karpal PooSingh? Bukankah didada Karpal tu dah ada bulan?

Jeng.. jengg... jengggg.....

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online