BREAKING NEWS

PANAS BERANGIN !!!! Nizar DIHARAMKAN masuk kawasan Sekolah untuk RASUAH Kurma..


Lama tak dengar cerita pasal Nizar Jamaluddin, bekas MB yang paling singkat dalam sejarah negeri Perak tu.. Rupa-rupanya, dia sekarang ni tengah giat menjalankan aktiviti "rasuah" kurma sempena bulan puasa..

Yang bestnya, Nizar bukan setakat bagi kurma di Pasar-pasar Ramadhan di Parlimen Bukit Gantang saja.., habis semua Sekolah-sekolah dilanggarnya untuk edarkan kurma tu..

Sampaikan cikgu dan budak-budak yang tengah belajar pun terkejut bila gerombolan Nizar main masuk ikut suka saja didalam sebuah sekolah di Changkat Jering..

Sampai ke dalam kawasan Pejabat Sekolah Nizar redah..

Bagi kurma tak salah beb.., tapi perangai gila Nizar yang redah tak ikut peraturan tu yang buatkan orang tak suka dengan perbuatan dia..

Mana boleh suka-suka nak masuk kekawasan Sekolah tanpa kebenaran.. Bawak bendera bulan pulak tu.. Nizar ingat dia tu sapa? MB Perak pun tak buat macam tu beb..

Akibatnya, gua difahamkan Nizar sekarang ni dah diHARAMkan langsung untuk masuk ke semua Sekolah-sekolah di kawasan Parlimen Bukit Gantang..

Ni lah kurma yang Nizar "derma"..

So.., bila dah ada larangan keluar macam tu, terus Nizar dan gerombolan dia kata Kerajaan ZALIM dan labelkan Pejabat Pelajaran Daerah sebagai DIKTATOR pasal tak bagi dia "sedekahkan" kurma pada rakyat.. Niat dia tu suci maaaa...

Tak pasal-pasal kerajaan jugak yang disalahkan padahal dia tu sendiri yang buat perangai meroyan..

6 ulasan :

  1. Orang Perak memang dah lama MELUAT pad a Nizar ni....perangai suka menunjuk nunjuk kehebatan..Kerja tak buat Ceramah Sepanjang tahun.

    BalasPadam
  2. jangan makan kurma nizar boneka kafir arbi tu yang telah disembanyangkan dengan cara candle light virgin nnti jadi pelupa kpd agama islam...jauhilah daripada ajaran isle ala PAS yang kian murtad..

    BalasPadam
  3. pengkhianat tahap gaban dok lobi untuk pru 13...

    BalasPadam
  4. perasan dia bagus.tak faham orang dah meluat cara politiknya.sedarlah dari perasan

    BalasPadam
  5. sedarlah dari perasan.rupa dahlah tak elok peragaipun buruk macam mat sabu dan mafpus

    BalasPadam
  6. Jgn gelar dia bekas MB, nanti dia marah, dia dok rasa masih jadi MB lagiii

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online