BREAKING NEWS

Hasan Ali bakal jadi Zulkifli Nordin kedua??


Ada info yang menyatakan bahawa Hasan Ali akan meletakkan jawatannya dalam PAS kalau dia dipaksa meminta maaf dari pihak Gereja yang diserbu oleh JAIS..

Dan melalui sumber yang boleh dipercayai, Hadi Awang tak memecat Hasan Ali walaupun didesak oleh seluruh kepimpinan PAS Selangor kerana banyak rahsia PAS khususnya rahsia Hadi mengenai agenda Kerajaan Perpaduan, tersimpan didalam pengetahuan bekas Pesuruhjaya PAS Selangor tu..

Malah, ramai dalam PAS sendiri menjangkakan pertemuan PAS dan pihak Gereja mengenai usaha memurtadkan umat Islam di Selangor, akan berakhir dengan penafian dari puak kafir tu.. Sapa lah nak mengaku bila berak tengah jalan beb..

Gua pulak rasa, isu Hasan Ali ni akan jadi macam isu Zul Kulim yang "dipecat" dari PKR gara-gara kontroversi kalimah Allah yang nak digunakan oleh pihak Gereja..

Kalau dulu Zul Kulim pilih untuk lawan Anwar demi pertahankan pendirian dia mengenai larangan penggunaan kalimah Allah oleh puak kafir, Hasan Ali pun sama juga tapi isunya lebih besar iaitu MURTAD..

Tapi kalau dulu kita tak heran bila Anwar sokong Kristian guna kalimah Allah.., cuma yang kita pelik bila PAS pulak sokong gereja dalam isu nak murtadkan umat Islam kononnya atas nama jaga kebajikan dan hak rumah ibadat agama lain..

Sebab tulah hari tu gua tanya.., PAS sekarang ni perjuangkan Islam atau jaga kebajikan dan hak Gereja kafir?

Apapun, kita tengok nanti hasil perjumpaan Hadi Awang dengan puak-puak kafir di Gereja tu..

Kita tunggu sama ada Hadi berani "jentik telor" Paderi dan Pastor kat situ atau Hadi yang kena "picit telornya" dengan puak-puak kafir...

2 ulasan :

  1. suma dah tahu telor sapa kena picit. so, tak payahla buat2 tanya.

    BalasPadam
  2. Salam Bro. Dah Nik Aziz pun pope agama PAS. Boleh ampunkan dosa pengikut PAS.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online