BREAKING NEWS

GEMPAR!!!! Duit syiling baru ada lambang ISRAEL?


Korang tengok gambar syiling baru keluaran Bank Negara Malaysia diatas tu.., ada tak korang nampak bendera Israel ataupun lambang negara laknatullah tu?

Tapi itulah yang blogger-blogger Pakatan kata dan sebarkan dalam blog lembu dorang..

Dan dorang kata, lambang bulan dan bintang tu digantikan dengan lambang Israel untuk menghilangkan identiti Malaysia sebagai sebuah negara Islam..


Ni lah yang jadi persoalan besar buat gua.. Sejak bila pulak lambang bulan dan bintang tu jadi start jadi ikon rasmi agama Islam? Zaman Rasulullah saw dulu tak ada pun benda ni beb..

Lagi satu.., dorang semua ni kena sindrom down ke apa? Kejap kata Malaysia ni negara Islam.., kejap kata tak ada negara Islam dalam Quran... Kejap tu pulak, kata negara ni negara majmuk dan mesti jadi negara berkebajikan..

Macam keling lah puak-puak penyokong Pakatan tu punya spin.. Sebijik macam Anwar Ibrahim..

Kadang-kadang gua pun pelik dengan mentaliti puak-puak pembangkang ni semua.. Bila kata dorang bodoh, dorang marah kat gua.. Tapi nak kata dorang cerdik pulak.., tak nampak pun kecerdikan pada setiap apa yang dorang buat..

Kalau nak hentam kerajaan sekalipun, carilah benda-benda yang betul dan tak menunjukkan yang dorang tu tolol.. Ini tak.., apa yang kerajaan buat, semuanya salah dan tak pernah elok dimata dorang..

Asyik nak memfitnah je kerjanya budak-budak suruhan Anwar Ibrahim tu.. Tahu lah dorang diupah oleh Anwar, tapi agak-agaklah nak buat cerita fitnah..

Punyalah tak ada isu sampaikan duit syiling pun dorang jadikan modal...

Gua rasa ni semua bukannya apa.., dorang dah tak ada jawapan bagi isu MURTAD di Selangor.. Tu yang meroyan sampaikan duit syiling baru pun disalahkannya.. Hahahahaha.... Kesiannnnn...

4 ulasan :

  1. sejak bila pulak blogger2 pembangkang tu cerdik? tak pernah pun...hehehe

    BalasPadam
  2. Tapi kan, 5 bintang tu memang menimbulkan persoalan. Mengapa 5 bintang ? Mengapa tak 14 bintang ? Apa signifikasi 5 bintang ? Kenapa sama dengan 5 bintang Israel ? Tak sensitif ? Pembuatnya Yahudi ?

    BalasPadam
  3. kalau macam tu duit 5 sen puna ada bentuk macam tu.

    BalasPadam
  4. benda yg non-issue pun nak kecoh. bahlul pas sungguh pakatan nih!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online