BREAKING NEWS

DAP dalang sebenar disebalik isu Gereja???


Gua ada dapat info pagi tadi bahawa Gereja yang buat onar di Damansara akan disita oleh pihak MBPJ..

Tapi sekarang ni dah ada penafian yang dibuat dalam MalaysiaKini oleh Timbalan pengarah jabatan penguatkuasaan dan keselamatan MBPJ sendiri..

Gua tak taulah kenapa operasi sita Gereja tu boleh dibatalkan pada saat akhir.., ada kawan-kawan bloggers kata DAP dah campurtangan dalam isu ni..

Cuba korang baca apa yang House PK laporkan kat bawah ni.. Nampaknya dalang sebenar disebalik agenda murtadkan umat Islam dah mula muncul ke permukaan..


Aku baru mendapat tahu, Gereja Methodist Damansara Utama tidak jadi disita oleh Majlis Bandaraya Petaling Jaya, sekalipun keputusan untuk menyita bangunan tersebut kerana perlanggaran syarat, telah dibuat.

Sebabnya, campurtangan Teresa Kok dan Ronnie Liu telah menyebabkan Khalid Ibrahim selaku Menteri Besar Selangor mengeluarkan arahan kepada MBPJ agar membatalkan proses penyitaan berkenaan.

MBPJ juga diarahkan supaya menafikan berita sebelum ini yang bangunan yang menempatkan gereja yang didakwa cuba memurtadkan orang Islam, hendak disita.

Wah, kalau betullah macam yang aku dengar, nampaknya Teresa Kok sudah pun menunjukkan belangnya. DAP tidak berselindung-selindung lagi untuk memberitahu bahawa merekalah sebenarnya kerajaan negeri.

Khalid Ibrahim hanyalah proksi yang disuruh baca skrip yang ditulis oleh tangan-tangan pemimpin DAP seperti Teresa Kok. - House PK

2 ulasan :

  1. Ini lah yang melayu2 Selangor (yg undi, sokong juak2 PKR, PAS) nak bila mereka pangkah PKR dan PAS...mendaulatkan Kristian dan DAPigs..

    Sekarang tanggung la...dapat MB yang jadi proksi DAPigs laknatullah...bangang!!

    Suker la orang2 Melayu Selangor (yg undi, sokong juak2 PKR, PAS) yea..suker pasai suku sakat korang nak dimurtadkan..baguihh dapat MB mcm nihh..baguih rakyat Selangor....

    BalasPadam
  2. alaaa...dulu rakyat selangor jugak yg bertepuk tangan bersorak gembira bila pr menang kat selangor..kat penang pun camtu jugak.
    skrg dah jadi camni, sendiri mau ingatla..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online